Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Стала відома причина авіакатастрофи в Індії

Стала відома причина авіакатастрофи в Індії
Фото: з вільного доступу
Слідчі отримати дані з "чорних скриньок" літака.

Авіатроща в Індії в червні, де загинуло 294 людини, сталася через припинення подачі палива до двигунів. 

Про це стало відомо із даних слідства, повідомляє CNN.

Відповідно, до звіту Індійського бюро з розслідування авіаційних катастроф, за кілька секунд після зльоту обидва перемикачі контролю палива 12-річного Boeing 787 Dreamliner різко перемістилися в положення "відсічення", позбавивши двигуни палива та спровокувавши повну втрату потужності. Зазвичай це перемикання в положення "відсікання" відбувається лише після посадки.

В звіті не сказано, чи були перемикачі перевернуті людиною, чи в інший спосіб.

Слідчі отримати дані з "чорних скриньок" літака, включаючи 49 годин польотних даних і дві години аудіозаписів з кабіни пілотів, в тому числі з моменту катастрофи.

Згідно зі звітом, літак досяг швидкості 180 вузлів, коли перемикачі припинення подачі палива на обох двигунах були "переведені з положення RUN в положення CUTOFF один за одним з розривом у часі в 01 секунду".

В звіті відзначають, що "на записі голосу з кабіни чути, як один з пілотів запитує іншого, чому він вимкнув двигуни. Інший пілот відповів, що він цього не робив".

Незабаром після цього перемикачі були повернуті назад і двигуни перебували в процесі повторного запуску, коли сталася аварія.

На час катастрофи один двигун відновлював тягу, а інший - ще не відновив потужність.

На борту перемикачі відсікання палива знаходяться між кріслами двох пілотів, відразу за важелями дросельної заслінки, які захищені з боків металевою планкою і мають механізми блокування.

Авіакатастрофа 12 червня стала першою в історії повною втратою літака Boeing 787. 

Цю версію компанія представила більше десяти років тому. 

Також відомо, що в авіакатастрофі в Індії вижив один пасажир.

 

 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян