Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Євросоюз подав позов на Росію до суду СОТ

Євросоюз подав позов на Росію до суду СОТ
Фото: avtospletni.ru
Євросоюз подає до суду Світової організації торгівлі позов проти Росії з приводу утилізаційного збору на автомобілі.

Це перший позов проти Росії з моменту її приєднання до СОТ, – повідомляє "Інтерфакс". 

З 1 вересня минулого року у Росії діє утилізаційний збір на легкові та вантажні автомобілі, які виробляються на території Росії або ввозяться з-за кордону, окрім країн Митного союзу.

На думку експертів, збір було введено для того, щоб врятувати російських автовиробників після вступу до СОТ, оскільки тоді мита на імпортні авто було знижено. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Туреччина відповіла на українські спецмита податком на горіхи

Базовий розмір збору становить 20 тис. рублів. Проте у правилах здійснення зборів є свої винятки. Так, виробники, які взяли на себе зобов'язання здійснювати безпечну утилізацію машин, нічого не платять. До таких належать "АвтоВАЗ", "КамАЗ", група "ГАЗ" і Sollers. 

ЄС така політика не влаштовує, через що питання неодноразово піднімалось на двосторонніх переговорах. У травні урядова комісія одобрила законопроект, який повинен був зняти претензії Євросоюзу, згідно з якими утилізаційний збір мав стягуватись із всіх автовиробників. 

Проте весняна сесія Держдуми завершилася, а законопроект навіть не був винесеним на розгляд профільного комітету. 

"Ми дали Росії час до 1 липня для скасування утилізаційного збору, і вона не змогла це зробити. Тому ми переносимо справу на розгляд СОТ. Сподіваюся, це питання буде вирішено швидко. Важливо, щоб Росія, як член СОТ, грала згідно із глобальними торговельними правилами", - сказав дипломат ЄС. 

Російська влада поки не відреагувала на позов, який вчергове доводить, що вступ Росії до СОТ не виправдав очікувань. 

Нагадаємо, Верховна Рада України четвертого липня проголосувала за запровадження утилізаційного збору на автомобілі, ухваливши відповідні зміни до Податкового кодексу.

Як наслідок, подорожчають не тільки нові імпортні автомобілі, а й ті, які були у використанні. 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян