Світові перевезення FedEx скоротилися через кризу в Європі та Азії
Американська компанія володіє найбільшою у світі авіалінією вантажних перевезень і швидко реагує на зміну економічних умов, оскільки обслуговує різноманітні вантажі – від товарів до ділових документів та ліків.
Криза у Європі та уповільнення розвитку економіки Азії виявили слабкість бізнесу компанії, який спирається на прагнення клієнтів платити більше за швидкість доставок.
Падіння перевершило прогноз
Керівництво компанії визнало, що слабкість світової економіки скоротила зростання прибутку компанії у більшій мірі, ніж це прогнозувалося.
Вчора компанія оприлюднила заяву, у якій йдеться, що прибуток за другий квартал складе від $1,37 до $1,43 за акцію. Ці показники виявилися меншими, ніж прогноз, який компанія зробила у червні, за яким очікувала прибутковості від $1,45 до $1,60 за акцію.
Скорочення спричинило падіння цінних паперів FedEx. Сьогодні на торгах у Нью-Йорку акції впали на 2,1% до $ 85,73.
Згубний вплив уповільнення на ринках
За прогнозами, створеними Bloomberg, економіка єврозони цього року скоротиться на 0,4%. Китайська економіка уповільниться на 8%.
FedEx у звіті навів дані, які свідчать, що занепад азійського ринку спричинив падіння середнього обсягу міжнародних перевезень на 3% від показників минулого року. У самих США обсяг перевезень скоротився на 5%.
Реструктуризація бізнесу
Зменшення обсягів продажу може спонукати FedEx пришвидшити впровадження програми скорочення витрат, яка включає в себе добровільне придбання акцій компанії працівниками та списання неефективних і застарілих літаків.
У липні керівництво FedEx заявило, що відмовляється від 24 вантажних літаків, щоб оптимізувати обсяги перевезень. Також цього року компанія спише 21 літак Боїнг 727 і замінить їх Боїнгами 767-300 та 757-200, які споживають менше палива і є більш ефективними в обслуговуванні.
Реструктуризація бізнесу допоможе FedEx скоротити витрати від $ 200 млн до $ 900 млн.
За матеріалами Bloomberg.