Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Транзитні перевезення між Україною та Росією впали у 5 разів, - Кравцов

Транзитні перевезення між Україною та Росією впали у 5 разів, - Кравцов
Фото: transport-journal.com
Транзитні перевезення між Росією та Україною з 2012 року зменшились більш ніж у 5 разів.

"Експортно-імпортні операції, які дозволені, з/до Росії також зменшилися у кілька разів з початку військових дій. Якщо говорити про транзитні перевезення, то вони з 2012 року зменшились більше ніж у 5 разів", -  заявив в.о. голови "Укрзалізниці" Євген Кравцов в ефірі Радіо НВ, додавши, що здебільшого з Росії завозиться переважно вугілля, матеріали для будівництва.

При цьому Кравцов зазначив, що втрата транзиту для "Укрзалізниці" - це мінус, адже такі перевезення надають більше доходів ніж внутрішні: "Вартість транзитних перевезень переважно у 4 рази дорожча від внутрішніх".

"Наразі у нас є сполучення з Росією, але пасажиропотік зменшується з року в рік. Втрата транзиту, не тільки з Росії, але й з Середньої Азії, через обмеження з боку РФ та у інших напрямках, є дуже суттєвим і серйозним економічним питанням для безперебійної роботи Укрзалізниці. І ті кошти, які недоотримані з транзиту, їх необхідно отримати на внутрішньому ринку. Для цього необхідно підвищувати тарифи на внутрішньому ринку", -  сказав він.

Крім того, голова "Укрзалізниці" зазначив, що зменшилися обсяги і пасажирських перевезень. За його словами, у 2013 році обсяг перевезення становив більш ніж 5 млн осіб, тоді як за результатами 2017 року перевезено менш ніж 1 млн пасажирів.

Нагадаємо, що міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що Міністерство інфраструктури має намір припинити пасажирські залізничні перевезення в/з Росії, але скасування вантажних перевезень поки не розглядається. У той же час перший заступник постійного представника президента України в Криму Ізет Гданов зазначив, що українському міністерству також пропонують скасувати автобусні сполучення з Росією.

Міністерство транспорту Росії пропрацювало пакет заходів у відповідь на випадок, якщо Україна припинить залізничне і автобусне сполучення з РФ.
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян