Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Цукерберг: Facebook зобов'яже вказувати замовників політичної реклами

Цукерберг: Facebook зобов'яже вказувати замовників політичної реклами
Фото: itnews.com.au
Facebook планує посилити контроль над політичною рекламою, яку розміщують в соцмережі. Надалі при розміщенні такої реклами потрібно буде вказувати, хто її оплачує. Соцмережа буде також перевіряти розташування і особистість замовника.

Соціальна мережа має намір таким чином ускладнити спроби маніпуляцій на зразок передбачуваного втручання Росії в президентські вибори в США 2016 року.

Компанія Facebook ще в жовтні 2017 року посилила правила розміщення передвиборної агітації, нині контроль тільки посилюється: оголошення, що стосуються важливих політичних дебатів, повинні надалі ясно позначатися як "політична реклама".

Як повідомив Марк Цукерберг в п'ятницю, 6 квітня, його компанія наймає тисячі нових співробітників для посилення контролю напередодні виборів до Конгресу США в листопаді 2018 року. Він зазначив, що напередодні важливих виборів в США, Мексиці, Бразилії, Індії, Пакистані та інших країнах головним пріоритетом для нього є запобігання спробам впливу на виборців, інформує DW.

Цукерберг визнав, що заплановані заходи не дозволять повністю запобігти зловживанням, проте він упевнений в тому, що зловмисникам буде важче використовувати фальшиві аккаунти і сторінки Facebook для поширення реклами, тобто робити те, що, за словами голови Facebook, "росіяни робили під час виборів 2016 року".

Нагадаємо, що Facebook перебуває в центрі скандалу навколо витоку цих десятків мільйонів користувачів цієї соцмережі. Британська компанія Cambridge Analytica, пов'язана з передвиборчим штабом Дональда Трампа, скористалася даними додатка для Facebook, який пропонував користувачам скласти їх психологічний портрет. Під час останньої передвиборної кампанії в США Cambridge Analytica використовувала особисті дані частини електорату для створення адресної і психологічно вивіреної політичної реклами.

Соціальна мережа підтвердила, що дані 2,7 млн жителів ЄС були неправомірно передані британській компанії з політичного консалтингу Cambridge Analytica.

Раніше стало відомо про витік даних 87 млн користувачів Facebook, а не 50 млн, як повідомлялося раніше.

Facebook також сканує посилання і зображення, якими користувачі обмінюються в месенджері, а якщо надходить попередження про неналежний контент - модератори читають повідомлення.

Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук