Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У будівництво широкої колії до Відня інвестують €6,36 млрд

У будівництво широкої колії до Відня інвестують €6,36 млрд
Фото: magistral-uz.com.ua
За підсумками зустрічі учасників чотирьохстороннього логістично-провайдерського підприємства Breitspur Planungsgesellschaft mbH (залізниці України, Росії, Австрії та Словаччини), в проект будівництва широкої залізничної колії до Відня інвестують до €6,36 млрд.

Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці". 

Учасники проекту розраховують, що новий вантажний залізничний коридор через Словаччину до Відня безпосередньо з'єднає Центральну Європу із російським тихоокеанським узбережжям та азіатськими ринками, які інтенсивно розвиваються, і забезпечить конкурентоспроможний і ефективний шлях доставки товарів. 

Проведені попередні дослідження показали, що в процесі будівництва та експлуатації ширококолійного шляху буде створено 642 тис. робочих місць.

Як повідомили учасники зустрічі, найближчим часом буде оголошено тендер на проведення детальної оцінки технічних та екологічних аспектів проекту. На тендер будуть виставлені проектно-пошукові роботи для визначення технічних можливостей і ключових проектних рішень, оцінки соціальних та екологічних аспектів, а також визначення меж і маршруту коридору. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна прокладе ще один транспортний коридор з Угорщиною

Окремо розпочнуться додаткові дослідження з підготовки фінансового та бізнес-планів проекту з врахуванням детальної оцінки обсягу перевезень та інтеграції відповідних допоміжних проектів.

Це стане черговим етапом підготовки до будівництва вантажної магістралі довжиною 430 км від словацького міста Кошице до Відня.

За словами президента ВАТ "РЖД" Володимира Якуніна, реалізація цього проекту спрямована на те, щоб скоротити час доставки вантажів на 50% порівняно з морськими перевезеннями і збільшити пропускну спроможність залізничної інфраструктури.

Нагадаємо, проект вантажного коридору був представлений національними залізничними компаніями Австрії, Росії, Словаччини та України у 2008 році, а 19 травня 2009 року створено спільне логістично-провайдерське підприємство Breitspur Planungsgesellschaft mbH.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян