У Греції через кризу футбольний клуб рекламує бордель
"Ми змушені вдатися до таких заходів, тому що федерація футболу більше не підтримує нас", - сказав у своє виправдання президент "Вокефаласа" Іоанніс Батціолас.
Представники "Вокефаласа" наголосили, що до такого кроку їх надихнула реклама презервативів під час Олімпійських ігор у Лондоні, а також їх безкоштовне розповсюдження серед представників усіх команд-учасниць.
Проте керівники футбольного клубу зазначили, що вони у своєму виборі керувалися лише економічними мотивами. Вони впевнені, що це викличе великий інтерес до клубу, а відповідно підтримку шанувальників.
Табло команди на домашньому полі. Фото: ethnos.gr
Президент "Вокефаласа" відмовився називати суму угоди, лише зазначив, що публічний дім "Сула" профінансував цю рекламну компанію доволі суттєво.
Також для команди складуть спеціальний графік, за яким команда у вільний від футболу час представлятиме дівчат публічного дому "Сула" у рекламі в Інтернеті.
Перший матч у новій формі "Вокефалас" проведе 7 жовтня. Підтримати новий вигляд і нову концепцію клубу приїдуть кращі представниці публічного дому.
Тим часом на чорній формі іншого клубу "Паліопіргос" розмістили рекламу похоронного агентства.
Гравці клубу "Паліопіргос". Фото: protothema.gr
Керівники клубу запевнили, що команда знаходилася на межі виживання, а власник похоронного бюро, друг команди, запропонував співпрацю.
Фото: img.protothema.gr
Таким чином реклама похоронного агентства дозволить клубу діяти щонайменше три роки, саме на такий термін уклали угоду керівники клубу власником похоронного бюро.
До слова, команда виграла усі матчі, що зіграла у новій формі. Гравці жартують, що реклама просто лякає суперників.