Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У Мінінфраструктури чекають від Бальчуна очищення Укрзалізниці від корупції

У Мінінфраструктури чекають від Бальчуна очищення Укрзалізниці від корупції
Фото: kurierkolejowy.eu
Міністерство інфраструктури України очікує від голови правління Укрзалізниці Войцеха Бальчуна якнайшвидшого очищення компанії від корупційних схем, а також звіту про цільове використання коштів від підвищення залізничних тарифів у поточному році.

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, передає Інтерфакс-Україна.

"Період семи місяців (з моменту призначення Балчуна – ред.) достатній для того, щоб не просто намалювати презентацію, що все погано, але і запускати процеси для оздоровлення компанії. Корупція в Укрзалізниці є так само, як і в інших сферах", - сказав він.

За його словами, плани Укрзалізниці щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення в 2017 року на 25% необхідно розглядати тільки разом з оцінкою ефективності використання коштів, отриманих від підвищення тарифів на 15% в поточному році.

"Давайте поговоримо, як і на що були витрачені ці кошти... І тоді ми можемо підходити до питання – підвищувати чи не підвищувати. Дискусія повинна бути обґрунтованою, а цифри з розкладкою собівартості, з перспективою, логікою, в кінці кінців", - підкреслив міністр.

Він зазначив, що Укрзалізниця сьогодні – це монополія, від дій якої залежить робота української промисловості. На його думку, першочерговим завданням глави компанії повинно бути її очищення від корупційних схем.

Нагадаємо, ПАТ "Укрзалізниця" заклало у план з капінвестицій підвищення в 2017 році тарифів на вантажоперевезення на 25%, на пасажирські перевезення – на 35%.

Індексація буде проводитися в два етапи: в першому кварталі і в четвертому щоразу на 16%.

"За розрахунками, зміна тарифу збільшить вартість проїзду у середньому  лише на 19,4 %. Також із січня 2017 року на 10 % зміниться вартість проїзду у вагонах 1-го та 2-го класів поїздів Інтерсіті+ (ІС+)", - йдеться в повідомленні прес-служби відомства.

Сьогодні міністр інфраструктури України Володимир Омелян доручив Войцеху Бальчуну почати діалог з бізнесом щодо обгрунтованості такого підвищення.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян