Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У Німеччині з'явився перший електричний автобан

У Німеччині з'явився перший електричний автобан
Фото: reddit.com
На будівництво конструкції з підвісними електрромережами довжиною у близько 14 км траси А5 уряд ФРН виділив 14,6 млн євро.

У федеральній землі Гессен у вівторок, 7 травня, відкрили перший електричний автобан. За відрізку шляху довжиною близько 14 кілометрів на трасі A5 між Вайтерштадті і Мёрфельденом по кілька разів на день будуть проїжджати електровантажівки різних компаній. До середини 2020 року планується вивести на випробувальну трасу п'ять таких фур на дизелі, оснащених додатковим електромотором, повідомляють на сайті гессенського дорожнього відомства, яке координує проект, йдеться у DW.

У його реалізації задіяні також технічний університет Дармштадта і компанії Siemens Mobility і ENTEGA. Федеральне міністерство охорони навколишнього середовища виділило на будівництво конструкції з підвісними електромережами 14,6 млн євро. На випробування електричного автобану, яке повинно тривати до кінця 2022 року, призначені додатково 15,3 млн євро. До теперішнього часу відомство виділило на розробку електрогрузовіков понад 70 млн євро.

Раніше випробування електровантажівок проходили на приватних дорогах, розповіла представниця міністерства Рита Шварцелюр-Зутер (Rita Schwarzelühr-Sutter). За її словами, в майбутньому планують побудувати підвісні мережі ще на двох відрізках автобанів — на землях Шлезвіг-Гольштейн і Баден-Вюртемберг.

"Вантажівки з електроприводом і струмоприймачем — це особливо ефективне рішення на шляху до нешкідливим для навколишнього середовище вантажоперевезень", — впевнена Шварцелюр-Зутер.

Читатйте також: Українські дороги планують обладнати шумовими смугами для зменшення кількості аварій

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times