Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У Норвегії вперше продали електромобілів і гібридів більше, ніж звичайних авто

У Норвегії вперше продали електромобілів і гібридів більше, ніж звичайних авто
Фото: aaron gold
Електричні та гібридні автомобілі складають більше половини всіх нових автомобілів, що були продані в Норвегії минулого року.

Дані норвезького управління статистики свідчать, що обсяг продажів авто з нульовими викидами, в основному електричних, а також декілька водневих автомобілів, становив 20,9% від загального обсягу продажів у 2017 році, тоді як гібридні автомобілі складають 31,3%, повідомляє The Local.

Для порівняння роком раніше електричні та гібридні автомобілі в загальному обсязі продажів займали частку 15,7% та 24,5% відповідно.

Норвегія на сьогодні є світовим лідером у електрифікації автомобільного транспорту. Країна, яка є найбільшим виробником нафти в Західній Європі, поставила мету продавати з 2025 року лише нові автомобілі з нульовими викидами.

На відміну від дизельних або бензинових автомобілів, які значно оподатковуються, електромобілі отримують податкові пільги, що робить їхні ціни порівняно конкурентними.

Власники таких авто також користуються безліччю привілеїв, таких як безкоштовні стоянки, переїзд на поромах, заряджання на громадських автостоянках, а також право їзди по автобусних смугах.

За даними порталу BilNorge, найбільше в минулому році в Норвегії продали автомобілів VW Golf (12164), і три з чотирьох цих машин були електричними або з гібридною установкою.

Друге місце посів електричний BMW i3 (5036), а третьою стала модель Toyota RAV4 (4821), яка не має електричної версії.

Четверте місце посіла модель Tesla Model X (4748), в десятку також увійшла інша модель цієї компанії – Model S (3712).

Нагадаємо, що з січня 2019 року на вулицях Осло в повну силу запрацюють безпілотні електроавтобуси.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян