У США найпопулярніший виробник віскі зменшує рівень обертів напою через великий попит
Про це рішення відомий бренд повідомив у спеціальному листі, який направив кілька днів тому своїм найбільш відданим клієнтам.
"Попит на продукцію перевищує наші виробничі потужності, а це означає, що наші запаси стають все меншими і меншими", - наголосив у листі генеральний директор Роб Семюелс. Він додав, що після розгляду усіх можливих сценаріїв, компанія вирішила зменшити вміст алкоголю у віскі на 3%. Таким чином, замість 45% бурбон Maker's Mark матиме 42% алкоголю.
Шанувальники напою розчаровані рішенням компанії, про що активно сповіщали на сторінках у соціальних мережах і Twitter.
У свою чергу виробник запевнив, що зміна формули не змінить смак популярного алкоголю. "Прийнявши це рішення, ми зможемо розширити доступ до нашої продукції і, в той же час, збільшити наші виробничі потужності", - повідомили у Maker's Mark, яка є частиною корпорації Beam Inc., яка також випускає віскі інших відомих марок - Knob Creek і Jim Beam.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американець казково розбагатів: він знайшов у себе на горищі 13 пляшок столітнього віскі
Однак не всі погоджуються з цим. Різниця, безумовно, буде помітною. Якби я до кожної склянки пива додавав півсклянки води, аби пива було просто більше, усі б це зауважили, - зазначив бармен з Нью-Йорка Ерік Лейн.
Один із споживачів віскі додає, що нововведення, імовірно, не вплине на смак, однак стане плямою на іміджі бренду, який займає позиції ексклюзивного.
Бурбон – це американський вид віскі, який виготовляють з кукурудзи та інших зернових культур. Цей американський напій, який продукують ще з XVIII століття, має свій характерний смак завдяки витримці у свіжих дубових бочках.
За матеріалами: Gazeta.pl