У США військовий та мусульманка стали героями реклами засобу від хропіння (відео)
Перший рекламний щит, на якому обійнялися американський солдат та мусульманська жінка, з'явився у Лос-Анджелесі.
Неоднозначний плакат рекламує засіб від хропіння SnoreStop, а фото супроводжує фраза "SnoreStop утримує вас разом".
Реакція на рекламу у соцмережах була неоднозначною. Хтось назвав її задум поганим жартом, а хтось – зловживанням та неповагою до військового мундиру.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Божевільна реклама Windows 8 для азійського ринку (відео)
Автори реклами пояснили, що засіб повинен "допомогти зберегти подружні пари".
Після того, як незвична реклама набула розголосу, телеканал Fox 5 повідомив, що рекламна кампанія базується на реальній історії військового ветерана Джеймі Саттона та його дружини Алії.
Рекламну кампанію схвалила Рада американо-ісламських відносин. Представниця організації заявила: "Якщо мусульмани фігурують у рекламі, у якій не йдеться про релігію і яка не є соціальною, тоді це свідчить про те, що нас прийнали як культурну норму".
За матеріалами Huffington Post