Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Угорській авіакомпанії запропонують орендувати аеропорт Ужгорода

Угорській авіакомпанії запропонують орендувати аеропорт Ужгорода
Фото: rabstol.net
Влада Закарпатської області має намір запропонувати угорській компанії взяти в оренду аеропорт "Ужгород".

"28 березня ми їдемо в Дебрецен для того, щоб запропонувати угорській Wizz Air взяти в оренду наш аеропорт. Ідея полягає в тому, що у них оператор аеропорту "Дебрецен" вже сертифікований EASA і, фактично, ми не будемо мати проблем з сертифікацією оператора. Ми поставимо сертифікованого європейського оператора і розблокуємо цю систему (через яку ужгородський аеропорт не може приймати літаків). Якщо наші колеги (з Києва) не хочуть нам допомагати, ми змушені проситися до найближчих сусідів", – заявив голова Закарпатської обласної ради Михайло Рівіс, повідомило видання "Ужінформ".

Голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль уточнив, що угорська компанія може створити філію в Україні.

Однак видання "Центр транспортних стратегій" зауважило, що, можливо, чиновники мали на увазі компанію Airport Debrecen Kft, яка є оператором аеропорту Дебрецен, або інвестиційну групу CLOOB, яка з 2011 року володіє більшістю акцій цього оператора. Лоукост-перевізник Wizz Air не оперує аеропортами.

Зараз з Дебрецена літає переважно Wizz Air. Лоукостер виконує польоти за 4 напрямками (Бове, Лондон-Лутон, Мілан-Бергамо, Ейндховен), а з кінця березня - будуть додані рейси на Мальме і Тель-Авів. Також в Дебрецен з Мюнхена літає німецька авіакомпанія Lufthansa. У 2016 році аеропорт прийняв 284,4 тис. пасажирів.

Аеропорт "Ужгород" не приймає регулярні рейси з червня 2016 року. Для повернення авіакомпаній в повітряну гавань Україні потрібно домовитися зі Словаччиною про передачу відповідальності за забезпечення обслуговування повітряного руху на прикордонній території українським диспетчерам. Аеропорт Ужгород розташований в безпосередній близькості до словацького кордону, при посадці літаки перетинають повітряний простір Словаччини.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico