Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Український "Богдан" побив рекорд продажів у Росії

Український
Фото: autocentre.ua
У серпні в Росії зафіксували рекордні продажі автомобілів української автомобілебудівної корпорації "Богдан" за всю історію присутності марки в країні.

Компанія "Автотормаркет", яка з 2012-го року є ексклюзивним дистриб'ютором автомобілів "Богдан" у Росії,  минулого місяця продала 1582 машин, інформує "Автоцентр".

Із цієї кількості приблизно 750 автомобілів – седани моделі Bogdan 110, 700  – універсали Bogdan 111, а 130 - пікапи Bogdan 2310.

Як інформує видання, автомобілі Bogdan в Росії є нішевим продуктом і не є конкурентами "АвтоВАЗу", оскільки орієнтовані на автомобілістів, які ностальгують за старою "десяткою", та мають порівняно демократичні ціни.

Наприклад, Bogdan 110 на російському ринку коштує від 300 тис рублів (78 300 грн), а седан Lada Priora - від 334 тис рублів (87 150 грн).

Різниця між універсалами Bogdan 111 і Lada Priora ще більша: перший автомобіль коштує від 306,5 тис рублів (80000 грн), другий - від 361,9 тис рублів (94 500 грн).

Щодо іншої моделі корпорації - Bogdan 2310 вартістю у 315 тис рублів (82 200 грн) - то він суттєво відрізняється конструкцією і характеристиками від пікапів російської компанії "ВІС-Авто", що випускає фургони, пікапи і спецавтомобілі на базі Lada Granta, Samara і позашляховика Lada 4x4.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експорт українських автомобілів до Росії подорожчав на 30%

Автомобілі Bogdan виробляють на заводі "Богдан Моторс" у Черкасах із автокомплектів "АвтоВАЗу".

У квітні 2010-го року українська корпорація "Богдан" розпочала поставки в Росію автомобілів Lada 110 і 111 під власним брендом Bogdan, доповнивши їх пікапом Bogdan 2310, розробленим українськими конструкторами.

З цього часу у Росії продали більше 20 тисяч автомобілів Bogdan, дві третини з яких - седани Bogdan 110.

Нагадаємо, у вересні ПАТ "АК Богдан Моторс" заявив про свою збитковість.

Як інформував iPress.ua, з 1 вересня Росія ввела утилізаційний збір на транспортні засоби, завезені з територій інших держав.

Такі дії спричинили суттєве подорожчання української автотехніки у Російській Федерації.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times