Український швидкісний поїзд зупинився через мороз: пасажирів пересадили в Hyundai
Створене на базі Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" здійснила на станції Шепетівка (Хмельницька обл.) пересадку пасажирів швидкісного поїзда категорії "Інтерсіті+" №744 за маршрутом Львів - Київ, виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, в допоміжний швидкісний поїзд південнокорейського виробництва Hyundai Rotem, який було направлено назустріч з Києва.
Згідно з повідомленням прес-служби "Укрзалізниці", 4 січня о 7:32 поїзд "Інтерсіті+" №744 сполученням Львів - Київ, який обслуговується вітчизняним складом ЕКр-1 "Тарпан", здійснив вимушену зупинку на станції Рудня-Почаївська (Рівненська обл.)
"Зупинка поїзда сталася через технічні причини, а саме внаслідок дії низьких температур на систему живлення поїзда. Опалення у вагонах не припинялося", - наголосили в прес-службі.
Зокрема, о 8:02 до ЕКр-1 "Тарпан" подали допоміжний локомотив, за допомогою якого рух поїзда було відновлено. О 8:12 з Києва назустріч було направлено електропоїзд Hyundai HRCS-002, на який о 11:19 було здійснено пересадку пасажирів.
"Українська залізнична швидкісна компанія вибачається перед пасажирами за незручності й затримку в дорозі", - відзначили в прес-службі.
Нагадаємо, що ПАТ "Укрзалізниця" на новорічні та різдвяні свята, разом із призначенням додаткових поїздів у популярних напрямках, збільшило періодичність курсування поїздів.
У квітні цього року швидкісний пасажирський потяг Hyundai, що прямував за маршрутом Харків – Київ, зійшов з рейок.
Довідка: Оператором швидкісних поїздів є філія "Укрзалізниці" - "Українська залізнична швидкісна компанія" (УЗШК), яка оперує 10 міжрегіональними електропоїздами виробництва Hyundai Rotem, двома електропоїздами ЕКр1 "Тарпан" і двома поїздами з локомотивною тягою виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.
Після виходу на маршрути в травні 2012 року електропоїзди Hyundai, які були придбані під чемпіонат Європи з футболу Євро-2012, неодноразово ламалися, пік поломок припав на зиму 2012-2013 рр.
У лютому 2014 року всі десять поїздів Hyundai було знято з експлуатації у зв'язку з виявленням технічної несправності, зокрема, в несучій конструкції кузова поїздів було виявлено тріщини. "Укрзалізниця" повернула поїзди на маршрути впродовж 3-4 місяців після усунення поломок.