Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрдорінвест" через дефекти на трасі Київ-Полтава розірвало угоду з італійцями

Фото: dt.ua
ДП "Укрдорінвест" розірвав контракт з італійською компанією - підрядником "Тодіні Конструціоні Дженералі С.П.А." через велику кількість дефектів та серйозні помилки, допущені при ремонті траси М-03 на ділянці Київ - Полтава, які створюють небезпеки для дорожнього руху.

"Говорять, що іноземні підрядники апріорі працюють добре. Однак у нас є конкретний приклад, який показує, що кожне правило має виняток", - директор ДП "Укрдорінвест" Олена Криворучко під час спільного виїзду в Полтавську область разом з в.о. заступника голови "Укравтодору" Володимиром Сущенком для оцінки невиконаних компанією "Тодіні Конструціоні Дженералі С.П.А." робіт по ремонту траси М-03, пише "Укрінформ".

"Мова йде про колосальні кошти, і, при цьому, підрядник недобросовісно ставився до виконання робіт. Незважаючи на неодноразові продовження даного контракту, в серпні 2016 роки нами виявлені настільки величезні порушення, що контракт довелося розірвати", - повідомила вона.

За словами глави ДП "Укрдорінвест", сукупно за двома контрактами італійській компанії мало бути сплачено 1667 млн грн.

Водночас, Криворучко наголосила, що вартість виявлених дефектів буде вирахувана з цієї суми.

"Нами було виявлено велику кількість дефектів, і тепер їх необхідно відняти від фінальної суми, що підлягає оплаті колишньому підряднику - компанії "Тодіні Конструціоні Дженералі С.П.А.", - зазначила Криворучко.

Зазначимо, з початку 2008 року "Тодіні Конструціоні Дженералі С.П.А." здійснювала також реконструкцію автомобільної дороги М06 Київ - Чоп (93 кілометри від Грушвиці до Бродів). Одночасно італійська фірма ввела в експлуатацію на Рівненщині два підприємства з виробництва асфальту. При цьому з 2009 по 2014 рік в судах Рівненської області розглядалися позови до зазначеної компанії про стягнення заборгованості за надані послуги тощо. Про це свідчать дані Єдиного державного реєстру судових рішень України.

Крім того, протягом 2016 року в судах уже Полтавської області було розглянуто кілька позовів про відшкодування матеріальної шкоди, завданої внаслідок вчинення дорожньо-транспортної пригоди.

Як повідомляв iPress.ua, у вересні державне агентство "Укравтодор" відмовилося від міжнародного контролю якості дорожніх робіт.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян