"Укрдорінвест" через дефекти на трасі Київ-Полтава розірвало угоду з італійцями
"Говорять, що іноземні підрядники апріорі працюють добре. Однак у нас є конкретний приклад, який показує, що кожне правило має виняток", - директор ДП "Укрдорінвест" Олена Криворучко під час спільного виїзду в Полтавську область разом з в.о. заступника голови "Укравтодору" Володимиром Сущенком для оцінки невиконаних компанією "Тодіні Конструціоні Дженералі С.П.А." робіт по ремонту траси М-03, пише "Укрінформ".
"Мова йде про колосальні кошти, і, при цьому, підрядник недобросовісно ставився до виконання робіт. Незважаючи на неодноразові продовження даного контракту, в серпні 2016 роки нами виявлені настільки величезні порушення, що контракт довелося розірвати", - повідомила вона.
За словами глави ДП "Укрдорінвест", сукупно за двома контрактами італійській компанії мало бути сплачено 1667 млн грн.
Водночас, Криворучко наголосила, що вартість виявлених дефектів буде вирахувана з цієї суми.
"Нами було виявлено велику кількість дефектів, і тепер їх необхідно відняти від фінальної суми, що підлягає оплаті колишньому підряднику - компанії "Тодіні Конструціоні Дженералі С.П.А.", - зазначила Криворучко.
Зазначимо, з початку 2008 року "Тодіні Конструціоні Дженералі С.П.А." здійснювала також реконструкцію автомобільної дороги М06 Київ - Чоп (93 кілометри від Грушвиці до Бродів). Одночасно італійська фірма ввела в експлуатацію на Рівненщині два підприємства з виробництва асфальту. При цьому з 2009 по 2014 рік в судах Рівненської області розглядалися позови до зазначеної компанії про стягнення заборгованості за надані послуги тощо. Про це свідчать дані Єдиного державного реєстру судових рішень України.
Крім того, протягом 2016 року в судах уже Полтавської області було розглянуто кілька позовів про відшкодування матеріальної шкоди, завданої внаслідок вчинення дорожньо-транспортної пригоди.
Як повідомляв iPress.ua, у вересні державне агентство "Укравтодор" відмовилося від міжнародного контролю якості дорожніх робіт.