Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Уряд зобов'язав "Укрзалізницю" збільшити доходи

Уряд зобов'язав
Фото: ru.tsn.ua
Кабінет міністрів затвердив новий фінансовий план для "Укрзалізниці" на 2013 рік.

Цього року державний монополіст залізничних перевезень повиннен збільшити дохід на 3,9%, а чистий прибуток на 18,4%. Таке завдання для оператора затвердив Кабінет Міністрів,пише "КоммерсантЪ-Украина".

В свою чергу експерти вважають, що зробити це підприємству буде непросто, адже перевезення у I півріччі 2013 року впали. А для "Укрзалізниці" важливо показувати позитивні фінансові результати, оскільки від цього залежатимуть умови залучення фінансування у наступному році.

Планується, що чистий дохід компанії в цьому році збільшиться на 3,9%, до 53,4 млрд грн, а чистий прибуток - на 18,4%, до близко 510 млн. грн. Загальний дохід "Укрзалізниці" при цьому повинен зрости до 55,4 млрд грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:У Китаї запрацювала найдовша високошвидкісна залізниця у світі

Плани підприємства досить оптимістичні, враховуючи, що за підсумками I півріччя вантажообіг, що приносить оператору левову частку доходів, знизився на 10%, вважає старший аналітик ІГ "АРТ-Капітал" Олексій Андрейченко.

"ПІдприємство втрачає вантажообіг через зниження промислового виробництва, - каже експерт. - "Укрзалізниця" планувала компенсувати спад перевезень за рахунок збільшення тарифу, яке в середньому за рік становитиме 4,6% для вантажного сектора і 7,8% - для пасажирського. Але це дозволить у кращому випадку закінчити цей рік на рівні минулого".

Проте, координатор реформи транспортної галузі координаційного центру з впровадження економічних реформ при президентові Олександр Кава стверджує, що фінансовий план був відкоректований з урахуванням показників діяльності "Укрзалізниці" в першій половині року, а тому вийти на ці показники цілком реально.

Як повідомляв раніше iPress. від 16 липня збільшились тарифи на перевезення пасажирів залізничним транспортом у всіх категоріях вагонів, крім СВ, вагонів поїздів "Інтерсіті +" і приміських поїздів, у внутрішньому і міжнародному сполученнях. Від початку року  збитки від пасажирських перевезень в "Укрзалізниці" становлять близько 3,5 млрд грн.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico