Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниці" заборонили підвищити тарифи

Фото: phl.ua
Державна регуляторна служба не зареєструвала проект наказу "Укрзалізниці" про підвищення тарифів на вантажні перевезення, який схвалило Міністерством інфраструктури.

Про це йдеться у повідомленні на Укрзалізниці.

Передумовами для розробки Міністерством інфраструктури України проекту наказу "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги" стала складна ситуація в "Укрзалізниці", наслідком якої є нещодавно оголошений технічний дефолт підприємства", - йдеться у повідомленні

Серед інших передумов для розробки проекту стали події на Східній Україні, значне падіння товарообігу, борги по оплаті праці робітників підприємства, корупційні прояви та зловживання службовими обов’язками деяких працівників "Укрзалізниці" протягом останніх років.

"Лише механічне підвищення тарифів, без структурних змін у складі Укрзалізниці, не може бути ефективним заходом щодо підвищення рентабельності підприємства і, з часом, знову потребуватиме підвищення тарифів. Тож необхідні суттєві структурні реформи галузі в цілому", — заявила голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.

У ході зустрічі учасники вирішили запропонувати Міністерству інфраструктури України, Міністерству економіки України, керівництву Укрзалізниці публічно обговорити проект фінансового плану Укрзалізниці, а також активізувати спільну роботу міністерств щодо створення незалежного органу регулювання діяльності суб’єктів природних монополій у сфері транспорту та суб’єктів господарювання, які проводять діяльність на суміжних ринках.

Крім того, рекомендували "Укрзалізниці" провести аналіз ефективності використання коштів одержаних від останніх підвищень тарифів на залізничні вантажні перевезення (зокрема, в січні 2015 року на 30%) та результати аналізу оприлюднити на офіційному сайті підприємства.

Як повідомляв iPress.ua, міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings знизило довгостроковий рейтинг дефолту емітента Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") в національній валюті з рівня CCC до RD (обмежений дефолт) і довгостроковий РДЕ в іноземній валюті з рівня CC до C.

Додамо, що фінансовий аудит "Укрзалізниці" має провести аудиторське агентство Ernst&Young.

 
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"