Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця": пасажири задоволені заміною нічних потягів на денні

Фото: dozor.kharkov.ua
Адміністрація залізничного транспорту провела безвибіркове анкетування 5 785 респондентів щодо ставлення до заміни нічних поїздів на денні.

Про це iPress повідомили в прес-службі "Укрзалізниці".

Серед усіх опитаних 38,9% респондентів виявили зацікавленість у змінах, які впроваджує "Укрзалізниця". Це на 6% більше, ніж за результатами попереднього опитування, що проводилось у жовтні 2011 року.

Найбільша кількість позитивних відповідей отримана від Південно-Західної залізниці (55,7%) та Південної (51,6%).

Найменше готові перейти на денні потяги користувачі Львівської та Одеської залізниць – 30,7 та 38,5% відповідно.

Загалом по всіх залізницях питома вага пасажирів, які стверджують, що обов’язково поїдуть денними швидкісними поїздами замість нічних, становить 45,9%.

Більше половини пасажирів переконані, що їздять комфортно

62,9% опитаних зазначили, що вважають умови проїзду залізничним транспортом зручними. Під час попереднього анкетування, що проходило у жовтні 2011 року, так вважали 60,4%. Отже, ситуація покращилась, вважають в "Укрзалізниці".

Повністю не задоволені умовами проїзду в залізничному транспорті України всього 13,5% опитаних. Частково незадоволених дещо більше – 20,3%. Проте, як свідчить опитування, серед частково невдоволених найбільше людей нарікають на час перебування в дорозі. Цим незадоволені 24,6% пасажирів порівняно з 22,6% минулого року. Графіком руху поїздів незадоволені 21,3% проти 14,4%.

"Загалом результати проведеного дослідження дають підставу розглядати денне швидкісне сполучення як перспективне, оскільки кількість його прихильників постійно зростає. Найбільш доцільними маршрутами впровадження денного руху залишаються основні сполучення: між Києвом і обласними центрами, до Криму (Сімферополь) та на захід України (Ужгород, Чернівці, Тернопіль). Така ситуація обумовлюється цілями поїздок на цих маршрутах, їх частотою і соціальним статусом користувачів транспорту", - йдеться в повідомленні "Укрзалізниці".

Нагадаємо, швидкісний рух впроваджується в Україні вже з 27 травня. Разом з тим змінюються тарифи на проїзд у потягах всіх видів, окрім приміських, в залежності від класу вагону, дня тижня та періоду року.

У соціальних мережах та різних блогах користувачі активно обговорюють зміни та нарікають на значні незручності, що стосуються як комфорту у потягах, так і графіку руху та цін на проїзд.

Також міністр інфраструктури України Борис Колесніков заявив вчора про плани влади повернутись до продажу проїзних документів за паспортами.

Сирія: множинний вибір для кожного учасника. Аеропорт Алеппо вже відкритий для польотів – Том Купер
Сирія: множинний вибір для кожного учасника. Аеропорт Алеппо вже відкритий для польотів – Том Купер
"Ми вас усіх переб'ємо". кремлівські пропагандони розкрили таємний план путіна маніпулювання Трампом – Джулія Девіс
Нейтралітет – не вихід. Чому фінляндизація не варіант для України – Мінна Аландер
Нейтралітет – не вихід. Чому фінляндизація не варіант для України – Мінна Аландер
Рентгенівський знімок
Рентгенівський знімок "мозку путіна". Алєксандр Дугін та його ідеологія хаосу – Пекка Калліоніемі
Припинення вогню Трампа не протримається і години. Проте кривавий борг має бути сплачений – Ендрю Таннер
Припинення вогню Трампа не протримається і години. Проте кривавий борг має бути сплачений – Ендрю Таннер
Політичний футбол Грузії стає брудним. Поліцейські йдуть у відставку, репресії посилюються, а президентом обирають проросійського спортсмена – Бека Чедія
Політичний футбол Грузії стає брудним. Поліцейські йдуть у відставку, репресії посилюються, а президентом обирають проросійського спортсмена – Бека Чедія
Вдячність Україні – 2024. Чому американці у величезному боргу перед нею – Тімоті Снайдер
Вдячність Україні – 2024. Чому американці у величезному боргу перед нею – Тімоті Снайдер
Тайвань і Україна. Як вивчаються правильні уроки – Мік Раян
Тайвань і Україна. Як вивчаються правильні уроки – Мік Раян