"Укрзалізниця" розгляне підвищення цін на квитки
"До кінця 2017 року ніяких підвищень вартості пасажирських квитків не буде. У 2018 році нам необхідно критично поглянути на цю проблему", - розповів в. о. голови правління компанії Євген Кравцов в інтерв'ю "Економічній правді".
Кравцов зазначив, що в Укрзалізниці є кілька категорій якості обслуговування.
"Високий рівень вимагає коштів, щоб окупати інвестиції в рухомий склад. У той же час у нас є соціальна функція при перевезенні соціальних категорій громадян", - сказав він.
До кінця 2017 року Укрзалізниця презентує ініціативу про виділення кількох класів поїздів. Умовно їх розділили на три категорії: комфорт, стандарт та економ. У ПАТ планують виділити поїзди, в яких можна забезпечити високий рівень сервісу.
"Це не соціально незахищені верстви населення, а люди, які свідомо купують найбільш якісні послуги, і готові за це платити. Чому ми штучно стримуємо рівень цін на ці перевезення, мені не зовсім зрозуміло", - підкреслив Кравцов.
У той же час він зазначив, що існують соціальні перевезення, для яких залишать категорії стандарт та економ.
Нагадаємо, за словами Кравцова, "Укрзалізниця" втратила 6 млрд гривень через несвоєчасне підвищення тарифу на вантажні перевезення.