"Укрзалізниця" розробляє систему, яка допоможе впоратися з нестачею квитків
Клієнт зможе зареєструватися в списку очікування і вибрати потрібний поїзд. Якщо в продажі з'явиться вільний квиток, пасажиру в цю систему надійде відповідне повідомлення.
"Коли з'явиться вільний квиток (хтось передумав їхати і здав свій квиток), то він не потрапить до загальної системи продажу, а спочатку проходить через "решето" списку. Якщо білет "не знайшов" свого покупця в списку очікування, то він піде у загальний продаж", - повідомив начальник відділу пасажирських перевезень дальнього слідування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан, інформує Дело.
Коли система почне роботу, поки що невідомо.
Нагадаємо, в Україні з 1 жовтня знову зросла ціна на залізничні перевезеннядля пасажирів.