Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Укрзалізниця збільшила продажі онлайн-квитків

Укрзалізниця збільшила продажі онлайн-квитків
Фото: parovoz.com
З 1 січня по 12 червня цього року Укрзалізниця реалізувала понад 658 тис. залізничних квитків через мережу інтернет.

При цьому частка онлайн-продажу квитків становить 2,32%. Як повідомляє прес-служба Укрзалізниці, кількість проданих електронних квитків з кожним роком зростає. До прикладу, у 2009 році такі продажі становили близько 83 тис. квитків, у 2010 році – більше 130 тис., а у 2011 році – майже 700 тис.

Послуга онлайн купівлі залізничних квитків доступна громадянам з 2008 року. На сьогодні кількість проданих квитків через інтернет становить більше 1,5 млн.

У травні 2012 року Укрзалізниця, спеціально до Євро-2012 та з метою розширення сфери послуг у пасажирських перевезеннях,  запровадила власну автоматизовану систему продажу квитків через електронні канали обслуговування.

Купити квиток онлайн може кожен. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму на сайті «Українських залізниць» або ж за прямим посиланням http://booking.uz.gov.ua/. Нова послуга дозволяє обрати маршрут, дізнатися про наявність місць на потрібну дату, оплатити вартість проїзду. Оплата здійснюється звичними для громадян платіжними елементами НСМЕП, VISA, MasterCard, Webmoney.

Онлайн-купівля квитків – це доступно та зручно:  не потрібно вистоювати довгих черг, просити касира про певне місце.

Та все ж, недоліки є. І один з них у тому,  що сам паперовий  квиток необхідно отримати перед від’їздом у центральних касах або ж на залізничному вокзалі. А ще доведеться переплатити 25-30 гривень за друк електронного квитка - до ціни додається 20 гривень за послугу інтернет-бронювання і комісія.

Наразі, як стверджують в Укрзалізниці, усі можливі похибки у роботі нової онлайн-системи вивчаються й усуваються. А для зручності пасажирів  працює колишня система бронювання  залізничних квитків е-kvytok.ua
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян