Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

УЗ не планує у 2022 році підвищувати тарифи на пасажирські перевезення

УЗ не планує у 2022 році підвищувати тарифи на пасажирські перевезення
Фото:unian.ua
"Укрзалізниця" не планує у 2022 році підвищувати тарифи на пасажирські перевезення, натомість компанія готується впровадити більш гнучке ціноутворення.
Про це повідомляє прес-служба УЗ.
 
Зазначається, що проєкт фінансового плану на 2022 рік не передбачає жодних підвищень тарифів на пасажирські залізничні перевезення.
 
"Фахівці товариства підкреслюють, що основний фокус роботи в наступному році буде направлений на оновлення пасажирського рухомого складу та поліпшення сервісу для пасажирів.
 
Додаткові доходи компанія в наступному році планує отримати від підвищення ефективності закупівель та економії на кінцевій ціні, реалізації непрофільних активів та ін., але в жодному разі не від підвищення вартості квитків", - йдеться у повідомленні.
 
Компанія готується у 2022 році запропонувати новий підхід до формування цін на квитки у залежності від різних факторів, зокрема, популярності напрямку, часу придбання проїзного документа.
 
"Це дозволить пасажирам, які плануватимуть свої подорожі заздалегідь, заощадити свої кошти", - пояснюють в УЗ.
 
"Також АТ "Укрзалізниця" очікує у 2022 році збільшення вантажообігу на 3,7 % та зростання пасажирообігу на 14,3 %, що сягне вже 80 % до докризового рівня. Це також є позитивним фактором для формування дохідної частини для Укрзалізниці", - додають в компанії.
 
Цього року АТ "Укрзалізниця" змінить комісійний збір при купівлі, поверненні та резервуванні квитків. Востаннє його переглядали у 2019 році.
 
Так, із 10 грудня 2021 року зазначений фіксований збір буде складати 30 грн замість 22 грн. Також комісійний збір – 20 грн – буде включено до вартості квитків на експрес Київ – аеропорт Бориспіль. Таким чином, починаючи з п'ятниці квитки на експрес коштуватимуть 100 грн.
 
"Попри те, що зміна вартості квитків для пасажирів буде вкрай незначною – в середньому збільшиться лише на 3 %, для АТ "Укрзалізниця" таке підвищення дасть орієнтовно 6 млн гривень на місяць додаткових доходів, які буде скеровано вдосконалення систем продажу та інші потреби", - резюмували в УЗ.
 
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times