Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В аеропорту Дніпра почали будівництво нової злітно-посадкової смуги

В аеропорту Дніпра почали будівництво нової злітно-посадкової смуги
Фото: Дніпровська ОДА
Компанія Onur Construction International почала роботи з будівництва злітно-посадкової смуги, перону та руліжних доріжок в аеропорту Дніпра.

Про це повідомляє Дніпропетровська обласна державна адміністрація, зазначає "Економічна правда".

Після завершення будівництва зміниться категорія аеродрому, там зможуть приймати більші літаки, зокрема Boeing 777 і Airbus A330.

Довжина нової смуги становитиме 3200 м, ширина - 45 м. На ній встановлять нове світлосигнальне і радіотехнічне обладнання. Також планується створити нову систему енергоживлення, потужне водовідведення та сучасні очисні споруди.

"Зараз йдуть підготовчі роботи до будівництва перону перед терміналом. На майданчику працює близько 40 одиниць техніки і близько сотні фахівців. З часом будемо нарощувати потужності", - зазначив керівник проєкту будівництва аеродрому від компанії Onur Construction International Джандан Тюмер.

Фото: Економічна правда

Паралельно приватний інвестор, компанія DCH Олександра Ярославського, працює над зведенням нового терміналу.

"Буде три будівлі: пасажирський термінал, VIP-термінал і адміністративно-побутовий комплекс", - заявив представник DCH Павло Прусак.

Планується, що щорічно аеропорт нарощуватиме пасажиропотік, максимально прогнозують до 4 млн осіб.

Роботи проводяться за рахунок державного бюджету за програмою "Велике будівництво".

Вартість проєкту, згідно зі звітом державної експертизи, становить 6,23 млрд грн.

У конкурсі в системі публічних торгів Prozorro Onur переміг з пропозицією в 5,64 млрд грн.

Термін будівництва - близько трьох років. На 2021 рік на будівництво аеродрому в Дніпрі уряд виділив 1,4 млрд грн.

Нагадаємо, що за січень-серпень 2021 року пасажиропотік через аеропорти України порівняно з аналогічним періодом минулого року зріс на 65,7%, до 9,77 млн осіб.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян