Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В МЕРТ кажуть, що не пропонуватимуть ввізне мито для автомобілів із ЄС

В МЕРТ кажуть, що не пропонуватимуть ввізне мито для автомобілів із ЄС
Фото: kyiv.comments.ua
Міністерство економічного розвитку та торгівлі не пропонуватиме Кабміну вводити спеціальне мито на імпорт легкових автомобілів з ЄС.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби відомства на сторінці у Facebook.

"Сьогодні ЗМІ та соціальні мережі схвилювала новина про ввізне мито на легкові автомобілі з ЄС. На жаль, багато з інтерпретацій нашої новини не є правдивими", - зазначили у прес-службі.

У МЕРТ пояснили, що протягом 10 років (до 2026 року) Україна повністю скасує ввізне мито на більшість видів легкових автомобілів з ЄС.

Крім того, Мінекономрозвитку не пропонуватиме Кабміну вводити спеціальне мито на імпорт легкових автомобілів з ЄС.

Як пояснили в міністерстві, на виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, розроблений порядок потенційної процедури встановлення спеціального мита на легкові автомобілі з Європейського Союзу (якщо таке буде потрібне).

Згідно з цим порядком, Уряд матиме можливість ввести тимчасове спеціальне мито на автомобілі з ЄС, але лише у випадку одночасного виконання 3 умов:

- сукупний обсяг імпорту в Україну легкових автомобілів походженням з ЄС протягом року досягає 45 тис. одиниць, а його питома вага у споживанні на внутрішньому ринку становить понад 20%;

- сукупний обсяг імпорту легкових автомобілів походженням з ЄС в Україну протягом останнього 12-місячного періоду перевищить граничний обсяг усіх первинних реєстрацій легкових автомобілів в Україні за той самий період;

- при цьому заподіюється значна шкода національній промисловості, що виробляє подібний товар.

"У випадку одночасного виконання цих 3 умов Уряд матиме можливість ввести  тимчасово (лише до кінця календарного року, в якому потенційно може бути прийнято подібне рішення) спеціальне мито, яке не може перевищувати різницю між чинною в тому році ставкою ввізного мита та 10%. Тобто, ввізне мито плюс спеціальне мито в сумі не можуть перевищувати 10%", - наголосили в МЕРТ.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Мінекономрозвитку запропонує Уряду ухвалити порядок застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових автомобілів походженням з Європейського союзу.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівнію Відтак маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівнію Відтак маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман