Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Одесою курсуватиме швидкісний трамвай, який спроектують у Siemens

Одесою курсуватиме швидкісний трамвай, який спроектують у Siemens
Фото: transphoto.ru
Компанія Siemens розпочала розробку проекту швидкісного трамвая для Одеси.

Про це йдеться у повідомленні муніципального департаменту інформації міста.

Під час зустрічі 14 серпня представників міської влади з генеральним директором "Сіменс Україна" Корнелиусом Гранігом сторони обговорили питання потенційного співробітництва та впровадження на території міста нових технологій, розроблених компанією.

За підсумками зустрічі керівництво міста висловило зацікавленість в реалізації проекту швидкісного трамвая, що з'єднуватиме північну і південну околиці міста з центром.

"Мер підтримує ідею, що потрібно продовжити трамвайний маршрут до центру: до Тираспольської площі, залізничного вокзалу і в перспективі зробити цю трамвайну лінію наскрізною. Використовуючи сучасні технології, наприклад, на звужених ділянках можна підняти трамвайне полотно на 2-й рівень, звільнивши площу для автомобілів. Це побажання ми озвучили компанії "Сіменс Україна", - сказав віце-мер Кирило Шаламай.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: У Львові презентували перший український низькопідлоговий трамвай

Згідно з домовленістю між сторонами, компанія виконає концепцію проекту швидкісного трамвая.

Потім вона буде представлена ​​міській громаді і, у разі схвалення, реалізована.

Додамо, що розмови про будівництво в Одесі лінії швидкісного транспорту (метрополітену або легкого метро, швидкісного трамвая тощо) точаться вже не перший рік, проте жодних реальних зрушень у цьому напрямку поки немає.

На сьогодні компанія Siemens виробляє такі новітні низькопідлогові трамваї у кількох модифікаціях.

Зокрема, вагони серії Avanto курсують у Парижі та у кількох містах США (Сан-Дієго, Хьюстон, Норфолк і Портленд).

Іншу марку сучасних сонячних трамваїв від Siemens Combino експлуатують у більшості міст Західної Європи, у токійській Хіросімі та австралійському Мельбурні.

Приблизна вартість одного такого трамвая становить $3-5 млн.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер