Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Одесою курсуватиме швидкісний трамвай, який спроектують у Siemens

Одесою курсуватиме швидкісний трамвай, який спроектують у Siemens
Фото: transphoto.ru
Компанія Siemens розпочала розробку проекту швидкісного трамвая для Одеси.

Про це йдеться у повідомленні муніципального департаменту інформації міста.

Під час зустрічі 14 серпня представників міської влади з генеральним директором "Сіменс Україна" Корнелиусом Гранігом сторони обговорили питання потенційного співробітництва та впровадження на території міста нових технологій, розроблених компанією.

За підсумками зустрічі керівництво міста висловило зацікавленість в реалізації проекту швидкісного трамвая, що з'єднуватиме північну і південну околиці міста з центром.

"Мер підтримує ідею, що потрібно продовжити трамвайний маршрут до центру: до Тираспольської площі, залізничного вокзалу і в перспективі зробити цю трамвайну лінію наскрізною. Використовуючи сучасні технології, наприклад, на звужених ділянках можна підняти трамвайне полотно на 2-й рівень, звільнивши площу для автомобілів. Це побажання ми озвучили компанії "Сіменс Україна", - сказав віце-мер Кирило Шаламай.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: У Львові презентували перший український низькопідлоговий трамвай

Згідно з домовленістю між сторонами, компанія виконає концепцію проекту швидкісного трамвая.

Потім вона буде представлена ​​міській громаді і, у разі схвалення, реалізована.

Додамо, що розмови про будівництво в Одесі лінії швидкісного транспорту (метрополітену або легкого метро, швидкісного трамвая тощо) точаться вже не перший рік, проте жодних реальних зрушень у цьому напрямку поки немає.

На сьогодні компанія Siemens виробляє такі новітні низькопідлогові трамваї у кількох модифікаціях.

Зокрема, вагони серії Avanto курсують у Парижі та у кількох містах США (Сан-Дієго, Хьюстон, Норфолк і Портленд).

Іншу марку сучасних сонячних трамваїв від Siemens Combino експлуатують у більшості міст Західної Європи, у токійській Хіросімі та австралійському Мельбурні.

Приблизна вартість одного такого трамвая становить $3-5 млн.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico