Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні спростили процедуру імпорту електромобілів із США

В Україні спростили процедуру імпорту електромобілів із США
Фото: ari.ru
25 листопада в Україні спростили сертифікацію для електромобілів із США та інших країн.

Електромобілі, які імпортуються в Україну з країн, які не входять до складу Європейського союзу, отримуватимуть сертифікат у спрощеному варіанті. Для них буде дійсна як сертифікація Євросоюзу, так і тих країн, де вони були зроблені, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Згідно з наказом органи сертифікації в Україні зможуть брати до уваги альтернативні технічні приписи для транспортних засобів, вироблених в країнах, які не є членами ЄС.

"В Україні тепер буде можливо імпортувати авто з США, не змінюючи при цьому скла, ременів безпеки і т.д. (світло тільки треба привести в порядок трохи)", - повідомив у своєму Facebook генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Нагадаємо, що на початку серпня 2016 року Сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України (МВС) почав відмовляти у реєстрації американських електромобілів.

Відзначимо, що за підсумками восьми місяців 2016 року Україна імпортувала в два рази більше електромобілів, ніж за весь минулий рік. 

"Лідером залишається Nissan Leaf, який вимагає техобслуговування в середньому раз на 50 тис. км пробігу, але популярності набирають й інші електрокари, наприклад, в два рази дорожчі BMW i-серії, дизайн яких схожий на Tesla, Renault ZOE і електричні Smart, які коштують дешевше навіть, ніж Nissan Leaf. Середня вартість електромобіля в Україні знизилася до $15 тис., покупці почали цікавитися комплектацією, додатковими опціями, пробігом", - розповідає керівника компанії Electrocars.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян