Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Укрзалізниці повідомили, що потребують 1 трлн грн інвестицій у вантажні перевезення

В Укрзалізниці повідомили, що потребують 1 трлн грн інвестицій у вантажні перевезення
Фото: uz.gov.ua
Очільник Укрзалізниці Євген Кравцов повідомив, що для забезпечення перевезення вантажів та обслуговування зростаючих обсягів експорту, Укрзалізниця потребує 1 трильйона гривень інвестицій.

За рахунок замовлення Укрзалізниці в Україні відновили виробництво низка залізничних заводів. Більшість з них спеціалізуються на виробництва вагонного обладнання.

"Тільки за період з вересня минулого року до вересня поточного лише Укрзалізниця змогла збудувати більше 3,5 тис. вантажних вагонів. Це найбільша річна цифра за останні вісім років", - повідомив голова Укрзалізниці Євген Кравцов, йдеться на сайті Укрзалізниці. 

Раніше він повідомляв, що компанія потребує близько 111 мільярдів гривень від держави для забезпечення пасажирських перевезень.

Раніше в Укрзалізниці просили у держави компенсувати збитки від діяльності нерентабельних вантажних станцій.

Зазначимо, що у Міністерстві інфраструктури повідомляли про початок оренди вантажних вагонів через систему "Prozorro.Продаж" з листопада 2018 року.

Зазначимо, що наразі в Україні є проблеми з транспортуванням вантажів залізницею. Раніше деякі компанії звинувачували Укрзалізницю у несправедливому розподілі вантажних вагонів та у корупції при транспортуванні вантажів залізницею.

Відсутність можливості транспортування вантажів впливає на доходи промислових підприємств, а також обсяги експорту та надходження валютної виручки до України.

Нагадаємо, з 1 жовтня в Україні на 12% зросла ціна на залізничні перевезення для пасажирів.

Директор з економіки та фінансів "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев заявив, що для вирішення всіх проблем стратегічного розвитку компанії їй потрібно до 30 років і трильйон гривень.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян