В Японії виробник морозива вибачився перед країною за підняття цін
Зазначається, що виробник вперше з 1991 року підвищив ціни на своє ескімо, яке найбільш продається, Garigari-kun з дивними смаками, наприклад картоплі або спагетті, - на 9 центів.
Про це пише "Quartz".
Щоб висловити своє співчуття, що через стільки років компанії все ж довелося підняти ціни, керівництво Akagi Nyugyo в березні 2016 року знялося в хвилинному ролику, в якому співробітники під народну японську музику кланяються в знак вибачення.
Допис, який з'являється у ролику перекладається приблизно як: "Ми трималися 25 років".
Випуск Gari Gari-kun почався 25 років тому - в 1981 році.
Нагадаємо, що у 2015 році в Україні ціни зросли на 43,3%. Це найбільша інфляція за 20 років.
Ціни на продукти харчування та безалкогольні напої за рік зросли на 41,5%, на алкоголь - на 22,7% на одяг і взуття - на 35%, на житлово-комунальні послуги - на 103%, на побутову техніку - на 36% , на послуги, пов'язані з охороною здоров'я, - на 29,1%, на освіту - на 24,2%.
НБУ очікує, що в 2016 році темпи інфляції сповільняться до 12%, в 2017 році - до 8%, в 2018 році - до 6%, а в 2019 році вийдуть на оптимальний рівень близько 5%.