Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Європі подорожчають платні дороги

В Європі подорожчають платні дороги
Фото: green.autoblog.com
Через кризу в Європі люди менше використовують платні дороги, що завдає збитків компаніям-операторам.

Оператори платних доріг в Європі фіксують зниження інтенсивності руху в першому кварталі цього року. Падіння присутнє не лише в комерційних перевезеннях – європейці через кризу або сидять вдома, або об’їжджають платні автостради, інформує Financial Times.

В Іспанії, де сьогодні рівень безробіття сягає до 25%, та Італії повідомили про зниження кількості поїздок на 9%.

"Люди починають більше думати про розподіл сімейного бюджету. Кількість виїздів у вікенди стрімко падає, оскільки сім'ї вважають за краще залишитися вдома, ніж їхати кудись на вихідні", - відзначає глава найбільшого оператора платних доріг Італії Atlantia Джованні Кастелуччі.

За його словами, сектор реальної економіки здоровий і в сімей зараз є достатньо коштів, але рівень довіри споживачів є низьким.

Іспанська Abertis сьогодні шукає шляхи диверсифікації власного бізнесу. Оператор планує більше сконцентруватися на власному бізнесі в Південній Америці, зокрема Аргентині, Чилі та Колумбії.

"Криза в єврозоні сьогодні впливає на трафік в Європі, де ринок вже достатньо розвинутий. Тому нам потрібно зосередитися на більш динамічних ринках", - сказав шеф Abertis Франціско Рейнес.

Трошки краще ситуація виглядає у Франції. Там очікують падіння інтенсивності руху на автострадах на 1% в цьому році.

"Якщо Греція таки вийде з зони євро, то це падіння може скласти до 3%", - відзначив аналітик RBC Capital Markets Роджер Еппл'ярд.

Ціни на проїзд

Деякі експерти передбачають незначне підвищення цін на проїзд по автострадах у зв’язкку з падінням інтенсивності руху.

Плануючи поїздку до Європи, варто передбачити витрати на платні дороги. Одними з найдорожчих для проїзду є Іспанія та Італія. Подорожувати по приватних шляхах Піренеїв коштує близько €8-10 на 100 км. Державні шляхи дещо гіршої якості та вужчі, і дорога в час пік може зайняти багато часу.

В Італії, де близько 80 платних доріг (загалом понад 5600 км), проїзд коштує приблизно €4 за кожні 100 км.
У Франції середня вартість складає €5 на 100 км. Платними є деякі тунелі, зокрема Монблан та Фрежюс – €34 в одну сторону і €42 в дві сторони впродовж тижня.

Низка країн пропонує купівлю тимчасових наліпок, які дозволяють користування платними дорогами терміном на один тиждень, десять днів, місяць, рік. Зокрема в Австрії вартість 10 днів становить €8, два місяці €22, рік – €74.

В Болгарії від €5 до €10, у Словаччині наліпка коштує €5 за 10 днів, €10 і €35 – 1 місяць і рік відповідно, а в Чехії €7 за 10 днів, €10 за місяць та €36 за рік.

У Польщі близько €2 становить проїзд по автостраді А4, яка сполучає Німеччину з містами Катовіце та Краків.

Держави, в який немає платних доріг: Бельгія, Німеччина, Люксембург, Фінляндія. Слід зауважити, що в деяких європейських країнах платними є проїзди по мостах, тунелях тощо.
 

Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
"Економічна Ялта". План США щодо росії загострює конфлікт з Європою – Wall Street Journal
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер
Енергетика – наступне поле битви. Без трансатлантичної єдності США та Європа ризикують втратити свої переваги – Айріс Фергюсон та Енн Меттлер
Енергетика – наступне поле битви. Без трансатлантичної єдності США та Європа ризикують втратити свої переваги – Айріс Фергюсон та Енн Меттлер