Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Volvo перенесе виробництво електромобілів в Європу, щоб уникнути китайських тарифів

Volvo перенесе виробництво електромобілів в Європу, щоб уникнути китайських тарифів
Volvo C30 Electric . Фото: one tonne life
Автовиробник почав переносити виробництво в Бельгію напередодні очікуваного посилення Євросоюзом боротьби з імпортом, субсидованим Пекіном.

Про це повідомляє газета The Times.

Автовиробник Volvo зі штаб-квартирою у Швеції, мажоритарним власником якої є китайський автовиробник Geely, планує перенести виробництво деяких авто з Китаю до Бельгії.

Volvo розглядає можливість припинення продажів електромобілів китайського виробництва в разі, якщо будуть введені мита.

Європейська комісія розпочала консультації щодо введення тарифів на імпорт китайських електромобілів через заяви про те, що китайські виробники підривають позиції західних конкурентів завдяки підтримці величезних державних субсидій. 

Ймовірно, рішення буде цього тижня.

ЄС встановлює 10% тариф на електромобілі китайського виробництва. Експерти вважають, що він може збільшитися до 25-30%. США нещодавно оголосили про плани збільшити свої тарифи на імпорт електромобілів з Китаю з 25% до 100%.

Крім того, аналітики кажуть, що Volvo є найбільш вразливою до дій ЄС у середньостроковій перспективі.

На сьогодні Volvo розглядає можливість перенесення виробництва моделей EX30 і EX90 з Китаю до Бельгії, як очікується, це зведе нанівець необхідність у припинені експорту авто вироблених у КНР електромобілів.

В кінці року стало відомо, що Polestar, Volvo, Lotus і Jaguar Land Rover об’єдналися. Чотири автовиробники об’єдналися в новий альянс під назвою Shanchong.

 

Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Трамп і Україна. Чому це
Трамп і Україна. Чому це "гірше за Ялту" – Філліпс О'Брайен
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії  проти Європи – ERIC
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії проти Європи – ERIC
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер