Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Volvo перенесе виробництво електромобілів в Європу, щоб уникнути китайських тарифів

Volvo перенесе виробництво електромобілів в Європу, щоб уникнути китайських тарифів
Volvo C30 Electric . Фото: one tonne life
Автовиробник почав переносити виробництво в Бельгію напередодні очікуваного посилення Євросоюзом боротьби з імпортом, субсидованим Пекіном.

Про це повідомляє газета The Times.

Автовиробник Volvo зі штаб-квартирою у Швеції, мажоритарним власником якої є китайський автовиробник Geely, планує перенести виробництво деяких авто з Китаю до Бельгії.

Volvo розглядає можливість припинення продажів електромобілів китайського виробництва в разі, якщо будуть введені мита.

Європейська комісія розпочала консультації щодо введення тарифів на імпорт китайських електромобілів через заяви про те, що китайські виробники підривають позиції західних конкурентів завдяки підтримці величезних державних субсидій. 

Ймовірно, рішення буде цього тижня.

ЄС встановлює 10% тариф на електромобілі китайського виробництва. Експерти вважають, що він може збільшитися до 25-30%. США нещодавно оголосили про плани збільшити свої тарифи на імпорт електромобілів з Китаю з 25% до 100%.

Крім того, аналітики кажуть, що Volvo є найбільш вразливою до дій ЄС у середньостроковій перспективі.

На сьогодні Volvo розглядає можливість перенесення виробництва моделей EX30 і EX90 з Китаю до Бельгії, як очікується, це зведе нанівець необхідність у припинені експорту авто вироблених у КНР електромобілів.

В кінці року стало відомо, що Polestar, Volvo, Lotus і Jaguar Land Rover об’єдналися. Чотири автовиробники об’єдналися в новий альянс під назвою Shanchong.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян