Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Volvo розпочала випробовування безпілотних автомобілів у Швеції

Volvo розпочала випробовування безпілотних автомобілів у Швеції
Фото: mashina-new.ru
Шведський автовиробник Volvo запускає проект Drive Me, у межах якого випробовуватиме безпілотні автомобілі в умовах реального дорожнього руху.

Компанія Volvo Car Group повідомила про запуск проекту Drive Me з випробування безпілотних автомобілів у міських умовах. Перша сотня таких авто курсуватиме вулицями шведського Гетеборга. Для тестування фахівці Volovo обрали маршрут загальною довжиною 50 км.

Таким чином Volvo тестує технологію Autopilot, яка дозволяє транспортним засобам самостійно орієнтуватися на дорозі. Зокрема, такі автомобілі можуть адаптуватися під швидкісний режим потоку і підлаштовуватися під його ритм руху. За словами технічного фахівця Volvo Car Group Еріка Коелінга, автопілот бере на себе всі функції керування автомобілем.

Попередньо компанія вже повідомляла, що у межах проекту Drive Me випробовуватиме близько 100 безпілотних автомобілів, які їздитимуть Гетеборгом, а також прилеглими до міста автомагістралями.

ЧИТАЙТЕ: Автомобіль, який сам паркується

Реалізація проекту здійснюється за підтримки міністерства транспорту Швеції, шведського транспортного агентства, наукового парку Ліндхольм та адміністрації Гетеборга. Це місто, як зазначив Коелінг, стало "першою у світі ареною" для випробування безпілотного автотранспорту у реальних умовах.

"За допомогою цієї пілотної програми ми зможемо отримати важливу інформацію про те, які переваги здатні надати суспільству автомобілі з автономним керуванням для використання у реальних умовах дорожнього руху", - додав представник Volvo.

Фото: computerra.ru

Шведський автовиробник сподівається, що до 2020 року масове впровадження електронних систем, які беруть на себе частину функцій керування автомобілем, допоможе водіям повністю уникати ДТП.

Про свої плани запустити через шість років виробництво машин з автопілотом заявляли Audi, BMW і General Motors. Окрім цього, подібні розробки здійснюють Cadillac, Toyota, Google, Continental і Mercedes-Benz. Виробник електромобілів преміум-рівня Tesla Motors обіцяє створити машину, здатну рухатися у міському потоці майже без участі людини, до кінця 2016 року.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян