Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Volvo розпочала випробовування безпілотних автомобілів у Швеції

Volvo розпочала випробовування безпілотних автомобілів у Швеції
Фото: mashina-new.ru
Шведський автовиробник Volvo запускає проект Drive Me, у межах якого випробовуватиме безпілотні автомобілі в умовах реального дорожнього руху.

Компанія Volvo Car Group повідомила про запуск проекту Drive Me з випробування безпілотних автомобілів у міських умовах. Перша сотня таких авто курсуватиме вулицями шведського Гетеборга. Для тестування фахівці Volovo обрали маршрут загальною довжиною 50 км.

Таким чином Volvo тестує технологію Autopilot, яка дозволяє транспортним засобам самостійно орієнтуватися на дорозі. Зокрема, такі автомобілі можуть адаптуватися під швидкісний режим потоку і підлаштовуватися під його ритм руху. За словами технічного фахівця Volvo Car Group Еріка Коелінга, автопілот бере на себе всі функції керування автомобілем.

Попередньо компанія вже повідомляла, що у межах проекту Drive Me випробовуватиме близько 100 безпілотних автомобілів, які їздитимуть Гетеборгом, а також прилеглими до міста автомагістралями.

ЧИТАЙТЕ: Автомобіль, який сам паркується

Реалізація проекту здійснюється за підтримки міністерства транспорту Швеції, шведського транспортного агентства, наукового парку Ліндхольм та адміністрації Гетеборга. Це місто, як зазначив Коелінг, стало "першою у світі ареною" для випробування безпілотного автотранспорту у реальних умовах.

"За допомогою цієї пілотної програми ми зможемо отримати важливу інформацію про те, які переваги здатні надати суспільству автомобілі з автономним керуванням для використання у реальних умовах дорожнього руху", - додав представник Volvo.

Фото: computerra.ru

Шведський автовиробник сподівається, що до 2020 року масове впровадження електронних систем, які беруть на себе частину функцій керування автомобілем, допоможе водіям повністю уникати ДТП.

Про свої плани запустити через шість років виробництво машин з автопілотом заявляли Audi, BMW і General Motors. Окрім цього, подібні розробки здійснюють Cadillac, Toyota, Google, Continental і Mercedes-Benz. Виробник електромобілів преміум-рівня Tesla Motors обіцяє створити машину, здатну рухатися у міському потоці майже без участі людини, до кінця 2016 року.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман