Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Іспанський машиніст намагався загальмувати перед фатальним поворотом

Іспанський машиніст намагався загальмувати перед фатальним поворотом
Франсіско Хосе Гарсон Амо. Фото: oglobo.globo.com
Машиніст іспанського поїзда, який потрапив в аварію, Франсіско Хосе Гарсон на слуханнях у суді повідомив, що намагався ввімкнути гальмівну систему перед фатальним поворотом.

"Я не настільки божевільний, щоб не гальмувати, я включив всі гальма, але на повороті зрозумів, що не пройду його", - сказав він.

"Я не розумію, я не можу пояснити, як це сталося", - додав машиніст та зазначив, що в цей нещасливий день він вперше проходив цю ділянку дороги.

"Я робив все, що повинен був робити. Єдине, я повинен був знати про те, що на цій ділянці гранично допустима швидкість - 80 км/ год", - пояснив він.

Тим часом, експерти, які досліджують записи виявленого чорного ящика з цього поїзда, стверджують, що в момент аварії Гарсон говорив по службовому телефону з диспетчером.

Окрім того, за свідченнями експертів, дзвонили йому, а не він. Сам машиніст заявив, що не пам'ятає, щоб він говорив по телефону.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іспанський машиніст визнав свою провину в залізничній катастрофі і загибелі людей

Щодо Гарсона висунуті звинувачення в заподіянні смерті з необережності.

Аварія потяга, що прямував зі столиці Іспанії Мадрида, сталася в середу, 24 липня, ввечері на в’їзді до міста Сантьяго-де-Компостела, відомого місця паломництва, до якого на святкування на вихідні їхали чимало з пасажирів.

Поліції повідомила про загибель 78 людей внаслідок катастрофи.

Залізнична катастрофа поблизу Сантьяго-де-Компостела стала третьою наймасштабнішою за всю історію іспанської залізниці. У 1944 році понад сотня людей загинули, коли пасажирський потяг зіткнувся з маневровим локомотивом у тунелі біля Леона.

Режим генерала Франко намагався приховати масштаби аварії, тож офіційно повідомлялося виключно про 78 загиблих. Під час ще одного зіткнення в 1972 році на шляху від Севільї до Кадіса загинули 86 пасажирів.

Одна з останніх катастроф трапилася у 2006 році, коли міжміський потяг зійшов із колії поблизу міста Паленсія на півночі країни. Тоді загинули семеро людей.

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"