Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Іспанський машиніст намагався загальмувати перед фатальним поворотом

Іспанський машиніст намагався загальмувати перед фатальним поворотом
Франсіско Хосе Гарсон Амо. Фото: oglobo.globo.com
Машиніст іспанського поїзда, який потрапив в аварію, Франсіско Хосе Гарсон на слуханнях у суді повідомив, що намагався ввімкнути гальмівну систему перед фатальним поворотом.

"Я не настільки божевільний, щоб не гальмувати, я включив всі гальма, але на повороті зрозумів, що не пройду його", - сказав він.

"Я не розумію, я не можу пояснити, як це сталося", - додав машиніст та зазначив, що в цей нещасливий день він вперше проходив цю ділянку дороги.

"Я робив все, що повинен був робити. Єдине, я повинен був знати про те, що на цій ділянці гранично допустима швидкість - 80 км/ год", - пояснив він.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Тим часом, експерти, які досліджують записи виявленого чорного ящика з цього поїзда, стверджують, що в момент аварії Гарсон говорив по службовому телефону з диспетчером.

Окрім того, за свідченнями експертів, дзвонили йому, а не він. Сам машиніст заявив, що не пам'ятає, щоб він говорив по телефону.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іспанський машиніст визнав свою провину в залізничній катастрофі і загибелі людей

Щодо Гарсона висунуті звинувачення в заподіянні смерті з необережності.

Аварія потяга, що прямував зі столиці Іспанії Мадрида, сталася в середу, 24 липня, ввечері на в’їзді до міста Сантьяго-де-Компостела, відомого місця паломництва, до якого на святкування на вихідні їхали чимало з пасажирів.

Поліції повідомила про загибель 78 людей внаслідок катастрофи.

Залізнична катастрофа поблизу Сантьяго-де-Компостела стала третьою наймасштабнішою за всю історію іспанської залізниці. У 1944 році понад сотня людей загинули, коли пасажирський потяг зіткнувся з маневровим локомотивом у тунелі біля Леона.

Режим генерала Франко намагався приховати масштаби аварії, тож офіційно повідомлялося виключно про 78 загиблих. Під час ще одного зіткнення в 1972 році на шляху від Севільї до Кадіса загинули 86 пасажирів.

Одна з останніх катастроф трапилася у 2006 році, коли міжміський потяг зійшов із колії поблизу міста Паленсія на півночі країни. Тоді загинули семеро людей.

Попри запеклі бої, орки просунулися лише на невеликих вузьких ділянках. Проте ініціативою володіє Україна – Ендрю Таннер
Попри запеклі бої, орки просунулися лише на невеликих вузьких ділянках. Проте ініціативою володіє Україна – Ендрю Таннер
Захід широко відкритий для брудних трюків росії. І причина не лише зовнішня – Едвард Лукас
Захід широко відкритий для брудних трюків росії. І причина не лише зовнішня – Едвард Лукас
Трамп робить США слабкими. Як його психологічна вразливість руйнує економіку країни – Тімоті Снайдер
Трамп робить США слабкими. Як його психологічна вразливість руйнує економіку країни – Тімоті Снайдер
Протистояти викликам. Мерц укладає коаліційну угоду під тиском Трампа – Politico
Протистояти викликам. Мерц укладає коаліційну угоду під тиском Трампа – Politico
Тарифний бліц. Чому Трамп так швидко змінив свою позицію – Wall Street Journal
Тарифний бліц. Чому Трамп так швидко змінив свою позицію – Wall Street Journal
Параноя кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Іріна Бороган та Андрєй Солдатов
Параноя кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Іріна Бороган та Андрєй Солдатов
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI