Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Єврокомісія виділить майже мільярд євро на оновлення залізничної інфраструктури України

Єврокомісія виділить майже мільярд євро на оновлення залізничної інфраструктури України
Фото: biz.nv.ua
Відповідно до інвестиційного плану дій в країнах "Східного партнерства", Україна може отримати на інвестпроекти, що передбачають поліпшення залізничної інфраструктури, 850 мільйонів євро.

Європейська комісія спільно зі Світовим банком розробила інвестиційний план дій для розвитку інфраструктури в країнах "Східного партнерства" - в Україні, Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії та Молдові, пише ЦТС.

Транс'європейські транспортні мережі - це планований набір автомобільних, залізничних, повітряних і водних транспортних мереж в ЄС.

У січні 2019 року Єврокомісія визначилася з обсягом інвестицій, необхідних для реалізації цих проектів. Вони обійдуться приблизно в 13 млрд євро і передбачають будівництво в цілому 4,8 тис. кілометрів автомобільних і залізничних магістралей, 6 портів і 11 логістичних центрів, а також аеропортів і пунктів перетину кордону.

Із загальної суми інвестицій Єврокомісія має намір виділити на проекти, пов'язані із залізницею, 2 млрд євро.

При цьому вказується, що короткострокові проекти повинні бути завершені до 2020 року, а довгострокові - до 2030 року.

Україна може претендувати на отримання 850 млн євро. В Єврокомісії згодні надати фінансування для 9 українських проектів, які передбачають модернізацію залізниці, її електрифікацію і збільшення пропускної спроможності, включаючи маршрути до західного кордону і маршрути, що зв'язують північ і південь країни.

Загальна протяжність українських залізничних шляхів, які потребують поліпшення в рамках TEN-T, становить 530 кілометрів.

Нагадаємо, що Європейський Союз за попередні 5 років надав майже 300 млн євро на гуманітарний напрямок, відновлення і розвиток України.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян