Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Євросоюз ввів нові мита на імпорт електромобілів з Китаю

Євросоюз ввів нові мита на імпорт електромобілів з Китаю
Фото: з вільного доступу
Податки сягатимуть 35,3% і залежатимуть від постачальників.

Євросоюз оголосив про нове підвищення мита на китайські електромобілі на додаток до тих 10%, які зараз стягуються з імпорту автомобілів. 

Про це повідомляє французький канал France 24.

Блок прийняв відповідне рішення після розслідування, яке показало, що автовиробники в КНР отримували несправедливу вигоду від субсидій Пекіна, чим підривають позиції європейських автовиробників.

"Вживаючи ці пропорційні та цілеспрямовані заходи після ретельного розслідування, ми виступаємо за чесну ринкову практику. Ми вітаємо конкуренцію, в тому числі в секторі електромобілів, але вона повинна ґрунтуватися на справедливості та рівних умовах", - заявив комісар ЄС з питань торгівлі Валдіс Домбровскіс.

Пекін розкритикував рішення про мита як несправедливу, невідповідну і необґрунтовану протекціоністську практик» Євросоюзу.

Рішення остаточно стане законом після публікації в офіційному журналі ЄС, і набуде чинності не пізніше четверга. Тарифи діятимуть протягом п'яти років.

10 із 27 країн блоку підтримали підвищення мит на електромобілі з Китаю, а 5 країн ЄС виступили проти цього кроку, ще 12 – утрималися.

Великі європейські автовиробники розкритикували підхід ЄС і закликали Брюссель вирішити це питання шляхом переговорів. 

"Митаа є кроком назад для вільної світової торгівлі, а отже, для процвітання, збереження робочих місць і зростання в Європі", - заявила у вівторок після оголошення президент Німецької асоціації автомобільної промисловості Хільдегард Мюллер.

Раніше Китай заявив, що введе тимчасові тарифи на коньяк, що імпортується з ЄС. Пекін також розпочав розслідування щодо субсидування ЄС деяких молочних продуктів та свинини, що імпортуються до Китаю.

Торгівельна напруженість між Китаєм і Євросоюзом не обмежується електромобілями. Наразі  Брюссель розслідує китайські субсидії на сонячні панелі і вітряки.

Країни ЄС не єдині, хто накладає високі мита на китайські електромобілі. Нагадаємо, що влітку Канада ввела жорсткі мита на китайські електрокари.

 

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico