Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Зеленський хоче створити національного авіаперевізника до кінця року

Зеленський хоче створити національного авіаперевізника до кінця року
Фото: з вільних джерел
Президент Володимир Зеленський хоче залучити французьку конслатингову компанію Aerogestion до створення українського національного авіаперевізника - авіакомпанію хочуть створити до кінця року.

Про це повідомляє Офіс президента за підсумками зустрічі Зеленського з директором Aerogestion Марком Роше, повідомляє "Економічна правда".

У зустрічі також взяли участь прем'єр Денис Шмигаль, міністр інфраструктури Олександр Кубраков, заступник керівника Офісу президента Юлія Свириденко і експерт компанії Aerogestion П’єр Денізе.

За словами Зеленського, внутрішній ринок авіаперевезень в Україні не задовольняє всіх стратегічних потреб держави, тому було ухвалено рішення про створення національного авіаперевізника.

"Його поява має забезпечити громадянам доступні та зручні перельоти між українськими регіонами, сприяти децентралізації міжнародних авіаперевезень та надати поштовх для розвитку туристичного потенціалу нашої країни", - цитує ОП Зеленського.

Зазначається, що уряд Франції ініціював виділення гранту для забезпечення роботи консультанта.

"Ми починаємо роботу. Цього року хочемо отримати конкурентоспроможного державного авіаперевізника", - сказав президент.

Директор Aerogestion Марк Роше у свою чергу заявив, що  український ринок авіакомпаній фрагментований і на ньому позначився вплив пандемії коронавірусу, але попри це є можливості для створення національного авіаперевізника.

Компанію Aerogestion заснували в 1999 році Марк Роше і Домінік Грец, вона спеціалізується на розвитку та реструктуризації авіаліній.

Наразі Aerogestion налічує близько 15 консультантів, які мають у середньому 20-річний досвід роботи в галузях авіатранспорту та туризму, консультують з питань управління бізнесом, комерційної стратегії, управління прибутковістю, реструктуризації та трансформації компаній.

Нагадаємо, що Wizz Air повернувся в аеропорт Бориспіль на постійній основі - це відбулося після 10-річної перерви

Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен