Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вілкул заборонив містам закуповувати імпортний транспорт

Вілкул заборонив містам закуповувати імпортний транспорт
Фото: alex-shutyuk.livejournal.com
Кабінет міністрів потішив виробників автотранспорту новою держпрограмою та фактично заборонив містам закуповувати імпортну техніку.

Вчора, 27 лютого, Кабінет міністрів затвердив держпрограму з активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки. У ній муніципалітети фактично примушують до закупівель міського транспорту у вітчизняних виробників, пише "Комерсант-Украина".

"Оновлення трамваїв і тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації виробництва не меншим, ніж 80%", - заявив віце-прем'єр Олександр Вілкул на засіданні уряду.

Зараз багато міст змушені закуповувати уживаний електротранспорт імпортного виробництва.

Наприклад, минулого року Тернопіль придбав два уживаних тролейбуси у Чехії, вартістю 150-300 тис грн / шт, Луцьк - десять тролейбусів з Польщі вартістю у 65 тис грн / шт, а Дніпропетровськ - 30 трамваїв з Німеччини за 9,6 млн грн. Вся техніка має термін експлуатації від 12 до 20 років.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Львівський транспорт: інтерактивний музей автобусобудування просто неба 

Міський голова Львова Андрій Садовий каже, що, наприклад, його місту для нормального функціонування необхідно близько 40 нових трамваїв. "Новий трамвай українського виробництва коштує близько 11 млн грн. Для порівняння: старі імпортні трамваї, яких ми за останні кілька років купили 22, коштували по €12-42 тис (125,6-439,6 тис грн.) за одиницю. Ці трамваї прослужать нам ще років десять, а на нові у міста просто немає грошей", - наголосив він.

За словами генерального директора компанії "Татра-Юг" (найбільший виробник трамваїв в Україні) Анатолія Кердівари, його компанія страждає від того, що міста воліють купувати імпортну техніку. Керівник вважає, що витрати на запчастини та утримання старого трамвая за десять років перевищують вартість нового.

Натомість, учасники ринку сходяться на думці, що без залучення коштів з держбюджету ініціативи держави можуть лише поглибити кризу із оновленням транспорту.

Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз
Макрон зустрічається з Сі. Два імператори на порозі двох воєн – огляд ЗМІ
Макрон зустрічається з Сі. Два імператори на порозі двох воєн – огляд ЗМІ
Лінії стабілізуються. Реальна історія останніх місяців війни – Філліпс О'Брайен
Лінії стабілізуються. Реальна історія останніх місяців війни – Філліпс О'Брайен
Боротьба з ППО супротивника  по-українськи. Українці ефективно знищують російську ППО вздовж лінії фронту – Том Купер
Боротьба з ППО супротивника по-українськи. Українці ефективно знищують російську ППО вздовж лінії фронту – Том Купер
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко