ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 10 технологій, які змінять стиль роботи. Частина перша
Пошук даних
Пошук даних – це інтелектуальний аналіз даних великої маси інформації для визначення важливості тих чи інших елементів інформації. А зі збільшенням кількості даних, які повинні обробити інформаційні працівники, аналіз даних – сфера, яка межує між інформатикою та статистикою - зростає у своїй актуальності.
"Це допоможе людям працювати розумніше, краще і швидше, тому що у нас є дані на майже все, що відбувається", - говорить Буррус.
Інтелектуальний аналіз даних також сприяє розширенню сфери діяльності, яка розглядає, як ми використовуємо і аналізуємо дані. Там, де ми використовували дані насамперед для прогнозування і оцінки поведінки споживача, Джаррат передбачає у майбутньому встановлення рейтингів даних для всіх видів людей, з усіх видів причин - від рейтингів потенційних співробітників до перспектив студентів, рейтингів стану здоров'я і страхування. І це створить абсолютно нову сферу діяльності для людей, які можуть вишукувати дані і знаходити способи, як виловлювати з них важливу інформацію.
"Дуже важливо, щоб працівники мали інструменти, щоб отримувати з їх допомогою заощадження витрат на виробництво і закладений труд, - каже Джаррат. - Інтелектуальний аналіз даних дає компанії можливість краще розуміти проблеми, щоб приймати більш обгрунтовані бізнес-рішення".
Соціальний бізнес
Фото: Євген Смірнов
Потужність соціальних медіа може мати більш важливий вплив на те, як компанії співпрацюють і спілкуються. Компанії можуть безпосередньо спілкуватися з більш широкою групою співробітників і обирати глобальні рішення таким чином, як це не було можливо раніше. Наприклад, інноваційні джем-сесії від IBM зводять докупи онлайн десятки тисяч співробітників, щоб вони могли обмінюватися ідеями та думками.
"Уявіть собі, що тепер у вас є 30 тис інженерів, які знають, над чим працюють інші, а отже вони можуть співпрацювати", - говорить Буррус. Ті ж самі інженери можуть ділитися на сторінках Facebook картинками, завданнями і глобальними рішеннями, отже двоє людей, що працюють над тією ж проблемою, не будуть дублювати працю один одного.
"Проблема бізнесу така, що ми часто повторюємо помилки один одного, - наголошує Буррус. - Те, що ми можемо отримати від соціального бізнесу - це те, що люди зможуть краще співпрацювати, спілкуватись краще, вирішувати проблеми краще, і швидше запроваджувати інновації".
Робототехніка
Фото: creep.ru
Робототехніка готова робити все: приносити вам каву, відносити ваше взуття та обробляти вашу пошту. Саме це може робити робот-гуманоїд HRP-4, розроблений токійською Kawada Industries і Японським Національним інститутом передових промислових наук і технологій.
Наразі основні офіси і домогосподарства ще не зовсім готові винаймати персонал HRP-4, проте, головна ідея присутня вже сьогодні, говорить Махаффі.
"На даний час роботи самі не ходять по офісу, - зазначає він. - Але управління, проектування та використання їх – все це вже представлено в офісі".
Оскільки роботам будуть збільшувати їх можливості, ми можемо побачити їх усюди: від роботи на складі до обслуговування клієнтів, у галузі охорони здоров'я і медичного обслуговування. У компанії із виробництва взуття Zappos взуття залишають у будь-якій точці свого складу, адже його легко потім віднайдуть роботи, тому що взуття позначене унікальним ідентифікатором, наприклад, таким як код RFID.
"Уявіть собі таке в офісі, - каже Махаффі. - Одна із найбільших проблем діловодства у тому, щоб організувати документи та папери. Але якщо такий документ буде позначено унікальним ідентифікатором, вже неважливо, де ви його поклали".
Інтерактивні документи та самостійні публікації
Фото: ehow.com
Активне поширення планшетів штовхає підручники та документи з розряду просто електронних до інтерактивних.
Будьте готові до більшого розповсюдження електронних книг, електронних журналів, електронних газет та інтерактивних підручників, а сфера застосування ваших офісних документів незабаром дуже зміниться. Буррус пророкує, що це буде стимулювати закладення нових керівних принципів, коли використовувати електроніку у порівнянні з паперовими носіями в роботі в офісі та під час нарад і зустрічей.
"Одна з ролей секретарки в майбутньому буде визначити, чи будемо ми використовувати друковані копії або електронні публікації з вбудованими у них відео і графіками, - говорить він. - У нас тепер є вибір там, де у нас раніше не було жодного вибору".
Махаффі припускає, що ми також незабаром побачимо друкарські машини професійного рівня у наших офісах, що дозволить людям друкувати все - від книг до звітів і документів з абсолютно професійним виглядом.
"Оскільки більшість інформації на сьогодні перебуває в цифровому вигляді, це дозволяє застосувати таку можливість в офісі", - говорить він.
3-D друк
Фото: obobrali.ru
Уявіть собі торговий автомат, який може роздрукувати або виробити саме той прототип або продукт, який вам потрібен, і може зробити це негайно. Ось що обіцяє нам 3-D друк. Це означає, що ви зможете віднести до невеликого магазину цифрові дані стосовно того, які саме окуляри і дужки вам необхідні, і випити чашечку кави, чекаючи поки ваші окуляри будуть надруковані.
Крім того, що зникає потреба у складських приміщеннях, розмиваються також кордони між офісною роботою та іншими видами робіт, каже Махаффі.
"Коли процес виробництва прототипу і самого продукту можна буде здійснити за допомогою 3-D принтера і комп'ютерного програмного забезпечення, він стає процесом, який зовсім не потребує застосування рук", - говорить він.
"Відбувається те, що робота змінює свою категорію: із фізичної на інтелектуальну. Працівник, якого можна було б віднести до розряду виробничих працівників минулого, тепер перетворюється на агента споживача, якого цікавить в першу чергу, як пристосувати продукт до потреб клієнта".
Оригінал: CNN
Переклад: iPress.ua