Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Корупційна схема: страхова компанія "Провідна" - СТО

Корупційна схема: страхова компанія "Провідна" - СТО
Останнім часом у Києві почастішали випадки обману клієнтів страховими компаніями, зокрема тих клієнтів, які страхують нові машини і потрапляють в ДТП. Як правило, машину клієнта відправляють на ремонт на рекомендоване страховою СТО і начебто машина після ремонту виглядає як нова і клієнт, не знаючи як перевірити більш ретельно своє авто, забирає машину і задоволений їздить на ній ще якийсь час, поки раптом при продажу, не виявляється, що не все так добре з автомобілем, як здавалося спочатку.

Розглянемо як це працює на прикладі випадку, який стався зі мною цієї весни. Я придбала автомобіль Citroen DS5 в квітні 2013 року в салоні Citroen. Застрахувала в СК "Провідна" на повне КАСКО з обслуговуванням на офіційному СТО Citroen. В лютому 2014-го року їхала ввечері додому і подряпала бампер об високий бордюр.

Зіткнення не помітила і пошкодження виявила тільки вранці. Подзвонила в страхову, там сказали, що пошкодження не значне і ДАІ можна не викликати і що нібито ремонт обійдеться не більше ніж в 10 000 грн., а саме в межах такої суми можна отримати компенсацію від страхової без виклику ДАІ.

Я послухалася поради страхової і викликати ДАІ не стала.

У страховій зробили огляд пошкоджень машини і оформили акт. Згідно з цим актом, в рахунок СТО повинно було увійти: заміна бампера, заміна правої блок - фари, заміна дефлектора, заміна подкрылка, заміна правої накладки, складання конструкції, фарбування автомобіля. Справа затяглася на 2 місяці, поки ціни на деталі не зросли, у зв'язку з зростанням долара. У підсумку, офіційне СТО виставило рахунок на суму 15 000 грн., і так як я доплачувати 5 000 грн. не хотіла, то страхова запропонувала свою, нібито дуже гарне сто "Автохаус" (ФОП Світлий О.В.), яке ремонтує дорогі машини. СТО знаходиться за адресою: м.Київ, вул.Тераспільска 1214
До цього часу, на бампері вже пішла тріщина і збільшилася в розмірах до 10-ти см, тому ремонт потрібно було робити невідкладно.


Далі переговори з ремонту в основному велися з директором СТО - Ростиславом. З самого початку Ростислав переконував мене, що вкластися у суму 10 000 грн., з заміною вищезгаданих деталей, він не зможе і запропонував заклеїти і реставрувати бампер, а все інше замінити за рахунком. Я розпитала його, як це буде виглядати, якщо він заклеит бампер і Ростислав відповів, що зовні ніяк, просто буде внутрішній шов, який можна промацати. Я попросила виставити Ростислава 2 рахунки: на заміну всього і на подклейку бампера. Перший рахунок виявився на суму 22 000 грн., а другий - на 9 700 грн. Мене обурило, що рахунок на не офіційному СТО виявився більше, ніж рахунок, виставлений офіційним СТО і що сума за реставрацію така велика. Тому я зателефонувала в страхову і попросила розібратися в цьому. Вони пообіцяли, що вирішать питання з СТО "Автохаус". Через пару днів Ростислав виставив новий рахунок на заміну всього, який склав вже 10 600 грн., що в два рази менше, ніж було виставлено ними раніше!

У підсумку, ми затвердили рахунок і я погодилася доплатити 600 грн. за ремонт. Але попередила страхову, що акти прийому - передачі не підпишу, коли буду забирати автомобіль з СТО, якщо мені не покажуть мій старий бампер і коробки з-під нових куплених деталей. Загалом, автомобіль я віддала в ремонт на початку травні і мені обіцяли повернути через 3 дні. Але через 3 дні машину ніхто не збирався повертати: на початку попросили почекати день, потім ще два дні, потім Ростислав став тиснути на жалість і казати, що дуже важко зібрати Citroen. Я послала водія подивитися на машину. Він приїхав на СТО і з'ясував, що підкрилок прийшов не правий, а лівий і вони чекають його і проблеми зі складанням тут ні при чому. Ще пару днів Ростислав годував мене сніданки і через 11 днів все - таки погодився повернути автомобіль і компенсувати як-то всі ці дні, які я проїздила на таксі.

Ми з водієм приїхали за машиною за вищевказаною адресою. Під'їхали до шлагбауму, сказати треба було кодове слово "СТО Провідної". Нас пустили, виявилося, що там просто рядами гаражі і в одному з них знаходиться наше СТО "Автохаус". Машина стояла всередині гаража, вже помита. З вигляду все було добре і в колір машини потрапили при фарбуванні досить точно. А ось накладки так і не було, Ростислав попросив під'їхати для її установки через пару днів. Я запитала де старий бампер, на що Ростислав сказав, що приїхав із страхової якийсь Іщенко і забрав його (за договором зі страховою, якщо деталь змінюється, то страхова має право її забрати собі). Я подзвонила в страхову, там мені менеджер, який веде мій випадок сказав, що навряд чи хтось забирав бампер і пішла дізнаватися.

Тим часом ми відкрили капот і виявилося, що фара теж стара, так як кріплення були зламані. На питання де коробка від цієї "нової" фари Ростислав заявив, що йому ніде зберігати коробки і тому він їх утилізував. Через час Ростислав зізнався, що фара стара і послав на авторинок за нею менеджера. Я підійшла до бампера де була тріщина і перевірила місце тріщини бампера, виявилося, що з внутрішньої сторони на місці тріщини є шов.

Ростислав спершу відпирався, потім говорив, що цей бампер бу з Польщі і, зрештою, зізнався, що бампер стоїть старий. За фактом з усього рахунку нічого не було замінено, тільки пофарбований бампер, але це не в рахунок, так як при заміні все одно треба фарбувати. Ростислав почав пропонувати нам гроші, але максимум, що міг запропонувати це 5 000 грн. Ми сказали, що забираємо машину і їдемо не підписавши акти, після чого ми вирушили в страхову, зафіксувати випадок.

До нас зі страхової вийшов експерт, який здійснив огляд автомобіля і склав акт про те, що нічого в автомобілі не підлягало заміні. Поки ми там стояли, вийшли ще пару чоловік подивитися на роботу диво - СТО. Трохи пізніше до нас вийшов і сам директор цього офісу СК "Провідна" самостійно оглянути машину. Ми все йому розповіли і виявилося, що це і є той самий представник страхової, який забрав старий бампер, за словами Ростислава, - Іщенко Сергій Володимирович.

Сергій Володимирович попросив нас пройти в його кабінет для складання заяви, в якій ми вказали, що нічого не було зроблено і попросили зробити машину на офіційному СТО. Тим часом С.В. подзвонив Ростиславу і в дружній формі його насварив, що той його так підставляє, оперуючи його прізвищем і також сказав, що раз вони машину не зробили, то той повинен розуміти, що оплати рахунку йому не бачити. Так що бесіда пройшла в досить позитивних тонах між Іщенко та Ростиславом, з чого стало зрозуміло, що я потрапила просто під корупційну схему страхова - сто, де страхова відправляє клієнтів в недбайливе сто, яке за фактом робить косметичний ремонт в 10 разів дешевше суми виставленого рахунку та залишок ділять між собою.
На даний момент ситуація так і не зважилася, страхова відповіді щодо подальших дій не дає.
Софія Мілевська

росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер