Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У першому півріччі автостраховики заощадили на українцях майже 6% виплат

У першому півріччі автостраховики заощадили на українцях майже 6% виплат
Фото: vkurse.ua
У період з січня до червня 2013-го року українські страхові компанії зуміли збільшити клієнтську базу за договорами "автоцивілки" на 5,1%, а на виплатах вдалось скоротити 5,8%.

За підсумками I півріччя страховикам не вдалося зберегти тенденцію зростання премій з обов'язковому страхуванню автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ), що спостерігалася у квітні-травні 2013 року, пише "КомерсантЪ-Украина".

За шість місяців вони скоротили збір премій з "автоцивілки" на 0,1% - до 1,22 млрд грн, повідомили в Моторному (транспортному) страховому бюро України.

Падіння платежів відбулося на тлі зростання кількості проданих полісів на 5,1% (до 4,4 млн шт).

Це зростання пояснюється сплеском автопродажів в березні 2013 року, коли було реалізовано 19,13 тис нових легкових автомобілів, що на 60% більше, ніж у лютому.

Українці активно купували автомобілі напередодні запровадження підвищених мит на імпорт автомобілів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кабмін пропонує страховикам платити за ризик перед банкрутством

Страховики називають ці цифри закономірними.

"Це викликано сформованою практикою пролонгації договорів страхування, які раніше були зав'язані на графіку техоглядів автомобілів. Обов'язковий техогляд скасували, але періоди пролонгації залишилися колишніми", - заявив директор департаменту продажів СК "PZU Україна" Василь Дужак.

Є пояснення і зниження обсягів премій при зростанні кількості застрахованих автомобілів.

"98,5% водіїв, які купили поліси ОСЦПВ, не потрапляють у ДТП. Відповідно, страхова компанія має право надати їм знижки. Як правило, це є одним із способів утримання клієнта", - сказав голова комісії зі страхування Українського товариства фінансових аналітиків В'ячеслав Черняховський.

За кожен рік беззбиткової їзди страховик може надати клієнтові знижку 5%, максимальний її розмір - 50%.

При цьому страхувальник при пролонгації договору може позбутися 20%-ї знижки, навіть якщо він усього один раз потрапив у ДТП.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico