42% онлайн-підприємців не готові до локдауну - опитування OLX
Про йдеться в опитуванні OLX, повідомляє "Економічна правда".
"Напередодні активного бізнес-сезону попри можливі карантинні обмеження підприємці продовжують розвивати своє діло в онлайні. Звісно, переваги у тих, хто пропонує локальну продукцію і послуги або ж взагалі має власне підприємство", - йдеться у повідомленні.
-
29% респондентів, які надають послуги, не відчули впливу пандемії.
-
22% замовляють продукцію в Україні та стверджують, що швидкість постачання не змінилася. Тривалішим очікування товарів у межах країни стало лише для кожного десятого власника бізнесу.
-
16% підприємців, які замовляють товари з-за кордону, зазначили, що постачання стало довшим, а для 3% - взагалі неможливим.
42% підприємців вважають, що їхній бізнес не готовий до чергового локдауну, у той час, як інші продовжують шукати правильні рішення. Серед них:
-
Активне ведення онлайн-магазину
-
Збільшення товарозапасів
-
Інвестиції у рекламні послуги
Нагадаємо, що у серпні бізнес поліпшив оцінки економічного стану своїх підприємств