Підопічних мера Одеси змушують "любити" свого шефа в соцмережах
"Більшість даних громадян є співробітниками муніципалітету та комунальних підприємств", - пише "Думская.net"
Редакція придбала цікавий документ - інструкцію для працівників виконавчих органів міської влади, яка говорить, як правильно писати про мера в інтернеті мера Одеси Олексія Костусєва.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мер Одеси стверджує, що їздить на роботу громадським транспортом (фото)
Відтепер рядовим чиновнику, бюджетнику і комунальникові недостатньо просто "лайкнути" вподобаний пост свого мера.
"Ні, потрібно ще залишити хвалебний коментар, "обгадити" злісних критиканів, а в четвер, до обідньої перерви, письмово відзвітувати з приводу виконаної роботи перед безпосереднім начальством. Звіти зводяться воєдино і лягають на стіл найнятим піарникам, які мають право карати ледарів", - пише видання.
Журналісти також додають, що "нещасним клеркам необхідно уважно вичитувати маячню, яку рідний градоначальник пише у своєму персональному блозі "Костусев.Інфо"; милуватися фотками мерського котика Матроскіна з нашийником від Brioni на Instagram, ну і - найнеприємніше - від початку і до кінця переглядати відеоролики зі знесенням кіосків та іншими перфомансами міського голови".
Цікаво, що самого мера з звітами не знайомлять - очевидно, саме він, а не городяни є головним об'єктом цієї масштабної мережевої кампанії.
"Костусєва старанно загортають у інформаційний кокон, створюючи у нього ілюзію всенародної підтримки. В результаті мер спокійний, а піарники отримують свої гроші, не думаючи про завтрашній день. Тим часом, раніше міському голові Едуарду Гурвіцу така поведінка підлеглих коштувало крісла - живучи у своєму, штучно створеному підлеглими маленькому світі, він втратив зв'язок з реальністю і, зрештою, з тріском програв вибори. Очевидно, те ж саме чекає і Костусєва", - прогнозує "Думськая".