Amazon блокує покупців, які занадто часто повертають товар
У мережі курсують нові закиди проти компанії Amazon, котра займається торгівлею в Інтернеті, пише DW.de.
У низці блогів та онлайн-порталів розповідають, що Amazon без попередження заблокував рахунки клієнтів, які занадто часто повертали куплені товари.
Покупці, яких "викинули", скаржаться на це на численних форумах, адже цей великий магазин онлайн-торгівлі відтепер залишається для них закритим.
Кристін Шмідт, речниця спілки німецької дистанційної торгівлі BVH також здивована такими діями Amazon. "Я не знаю жодної іншої компанії, котра б так чинила", - сказала вона.
Повернення товару - частина бізнесу
Про те, що занадто високий показник повернення купленого товару може стати проблемою для закладу онлайн-торгівлі, відомо давно.
Дослідження університету Регенсбурга, наприклад, засвідчили, що приблизно кожен четвертий з десяти покупців свідомо, ще під час замовлення планує відіслати товар назад.
Утім, повернення купленого товару - невід'ємна складова бізнес-моделі роботи дистанційної торгівлі, пояснює Шмідт. Так, наприклад, Zalando своєю рекламою безкоштовного пересилання товару назад заохочував своїх клієнтів до так званого замовлення для вибору. "Загалом ми не можемо сказати, що повернення є для нас проблемою, адже ми це дуже чітко прорахували", підтвердила речниця Zalando Кристін Долґнер.