Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Авіакомпанії підвищують ціни на квитки

Авіакомпанії підвищують ціни на квитки
Фото: reporter.zt.ua
У зв’язку зі збільшенням собівартості перельотів пасажири далекомагістральних рейсів будуть змушені викласти зі свого гаманця на кілька десятків євро більше.

Вартість подорожі зростає через подорожчання авіапалива, пише Комерсант-Україна.

Компанія Lufthansa заявила про подорожчання квитків на свої рейси, передусім на далекі відстані. Так, ціни на квитки економ-класу до Африки, Азії, Південної Америки та Близького Сходу в обидва кінці зростають на €20, за квитки бізнес-класу у цих напрямках доведеться викласти на €60 більше, а в першому класі – на €100-150 більше.

Польоти цієї авіакомпанії до США подорожчають на €30, €60 та €150 євро відповідно до класу.

Про швидке подорожчання на свої послуги заявили також авіакомпанії Austrian Airlines та Swiss Air, що входять до групи Lufthansa.

Окрім того, про зростання цін на квитки заявила європейська компанія-авіаперевізник Finnair та компанії Північної Америки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Не літати більше соло: Соціальна революція ділових подорожей

В США першою про зростання цін на перельоти заявив найбільший перевізник – Southwest, який заявив про подорожчання перельоту в обидві сторони на 10%. Але це не таке істотне подорожчання, як в інших авіаперевізників. Так, Delta Air Lines, Virgin America, United Airlines заявили про істотне подорожчання навіть на внутрішні рейси.

Американські компанії пояснюють своє рішення необхідністю покривати витрати бізнесу, які постійно зростають.

Торкнулось підвищення цін й азійських перевізників. Зараз про такі наміри вже заявили Cathay Pacific та Dragonair, які хочуть підняти розмір паливного збору на 8,7% - до $135,5 на рейсах з Гонконгу до Північної Америки, Європи та близького Сходу.

Українські авіакомпанії наразі не збираються підвищувати ціни на квитки, як сказала прес-секретар "Міжнародних авіаліній України" Євгенія Сацька. Нагадаємо, раніше йшлося про зворотне – зниження цін на перельоти від українських авіаперевізників.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян