Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Авіакомпанія Wind Jet відновила польоти

Авіакомпанія Wind Jet відновила польоти
Фото: ilmoderatore.it
Найбільший італійський лоу-кост-перевізник Wind Jet, що припинив польоти в серпні через фінансові труднощі, вже з грудня відновить польоти, проте під іншою назвою.

Нова компанія називатиметься Aereo Linee Siciliane (Сицилійські авіалінії), проте на фюзеляжі чотирьох її авіалайнерів, які повинні почати польоти 5 грудня, як і раніше, збережуть напис Wind Jet, а хвіст літаків прикрашатиме стилізована латинська буква W.

У заяві представники італійської авіаційної влади повідомили, що "жодних заяв від Wind Jet щодо зміни бренду або створення нової компанії на базі Wind Jet не отримували".

У спадок від Wind Jet новій компанії "дістався" і основний акціонер сицилійський підприємець Антоніо Пульвіренті, якому належав збанкрутілий авіаперевізник.

Відтепер в одній компанії з ним працюватимуть представники адміністрації області Сицилія, що увійшла до складу акціонерів нової компанії. Регіон зацікавлений у розвитку економічного авіасполучення між островом та іншими великими містами Італії.

Представники компанії намагаються не будувати наразі грандіозних планів, і про можливість відновлення міжнародних рейсів поки що не йдеться. Однак авіаперевізник і не відмовляється від цього.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Криза італійської авіакомпанії загрожує зірвати відпочинок 300 тис. осіб

Компанія Wind Jet, яка працює з 2003 року, припинила свої польоти у ніч на 12 серпня, залишивши таким чином у складному становищі приблизно 300 тис клієнтів.

Протягом декількох місяців найбільший національний перевізник Alitalia вів переговори про придбання Wind Jet, однак досягти угоди так і не вдалося.

У серпні авіаційна влада Італії домовилися про те, що пасажирів, які придбали квитки на рейси Wind Jet, у серпні-вересні обслуговуватимуть п'ять інших місцевих авіаперевізників. Проте практично усім клієнтам авіаперевізника довелося або доплачувати за квиток великі суми, або взагалі купувати нові авіаквитки.

Питання про виплату компенсацій постраждалим пасажирам Wind Jet, на чому наполягають провідні організації із захисту прав споживачів Італії, до цих пір залишається відкритим.

Представники Aereo Linee Siciliane не коментують це питання, фактично відмовляючись визнати себе правонаступниками Wind Jet.

За матеріалами: Еuromag.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян