Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вілкул заборонив містам закуповувати імпортний транспорт

Вілкул заборонив містам закуповувати імпортний транспорт
Фото: alex-shutyuk.livejournal.com
Кабінет міністрів потішив виробників автотранспорту новою держпрограмою та фактично заборонив містам закуповувати імпортну техніку.

Вчора, 27 лютого, Кабінет міністрів затвердив держпрограму з активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки. У ній муніципалітети фактично примушують до закупівель міського транспорту у вітчизняних виробників, пише "Комерсант-Украина".

"Оновлення трамваїв і тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації виробництва не меншим, ніж 80%", - заявив віце-прем'єр Олександр Вілкул на засіданні уряду.

Зараз багато міст змушені закуповувати уживаний електротранспорт імпортного виробництва.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Наприклад, минулого року Тернопіль придбав два уживаних тролейбуси у Чехії, вартістю 150-300 тис грн / шт, Луцьк - десять тролейбусів з Польщі вартістю у 65 тис грн / шт, а Дніпропетровськ - 30 трамваїв з Німеччини за 9,6 млн грн. Вся техніка має термін експлуатації від 12 до 20 років.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Львівський транспорт: інтерактивний музей автобусобудування просто неба 

Міський голова Львова Андрій Садовий каже, що, наприклад, його місту для нормального функціонування необхідно близько 40 нових трамваїв. "Новий трамвай українського виробництва коштує близько 11 млн грн. Для порівняння: старі імпортні трамваї, яких ми за останні кілька років купили 22, коштували по €12-42 тис (125,6-439,6 тис грн.) за одиницю. Ці трамваї прослужать нам ще років десять, а на нові у міста просто немає грошей", - наголосив він.

За словами генерального директора компанії "Татра-Юг" (найбільший виробник трамваїв в Україні) Анатолія Кердівари, його компанія страждає від того, що міста воліють купувати імпортну техніку. Керівник вважає, що витрати на запчастини та утримання старого трамвая за десять років перевищують вартість нового.

Натомість, учасники ринку сходяться на думці, що без залучення коштів з держбюджету ініціативи держави можуть лише поглибити кризу із оновленням транспорту.

Країнам, які більше хеджуватимуться від США, буде легше. Схрестимо пальці, що Україна знищить путіна – Ендрю Таннер
Країнам, які більше хеджуватимуться від США, буде легше. Схрестимо пальці, що Україна знищить путіна – Ендрю Таннер
путін не складає зброї. Навпаки, він збільшує її виробництво для майбутніх воєн – Ольга Лаутман
путін не складає зброї. Навпаки, він збільшує її виробництво для майбутніх воєн – Ольга Лаутман
Капітуляція Трампа. Як святкують втішені пропагандони путіна – Джулія Девіс
Капітуляція Трампа. Як святкують втішені пропагандони путіна – Джулія Девіс
Нелегкий вибір. Америка сумуватиме за залежністю Європи від США, коли та зникне – Едвард Лукас
Нелегкий вибір. Америка сумуватиме за залежністю Європи від США, коли та зникне – Едвард Лукас
"Мирний" план Трампа: США не є партнером Європи. Але союзники Києва мають згуртуватися навколо перемоги України
Нові казино з великими бонусами без депозиту: де отримати найкращі пропозиції?
Нові казино з великими бонусами без депозиту: де отримати найкращі пропозиції?
Великоднє перемир'я, якого не було. росіяни намагаються наступати, але без відчутного успіху – Ендрю Таннер
Великоднє перемир'я, якого не було. росіяни намагаються наступати, але без відчутного успіху – Ендрю Таннер
Зовнішня політика США стикається з реальністю. Хто отримає перемогу: геніальний дипломат чи деструктивний ідіот? – Марк Чемпіон
Зовнішня політика США стикається з реальністю. Хто отримає перемогу: геніальний дипломат чи деструктивний ідіот? – Марк Чемпіон