Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вілкул заборонив містам закуповувати імпортний транспорт

Вілкул заборонив містам закуповувати імпортний транспорт
Фото: alex-shutyuk.livejournal.com
Кабінет міністрів потішив виробників автотранспорту новою держпрограмою та фактично заборонив містам закуповувати імпортну техніку.

Вчора, 27 лютого, Кабінет міністрів затвердив держпрограму з активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки. У ній муніципалітети фактично примушують до закупівель міського транспорту у вітчизняних виробників, пише "Комерсант-Украина".

"Оновлення трамваїв і тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації виробництва не меншим, ніж 80%", - заявив віце-прем'єр Олександр Вілкул на засіданні уряду.

Зараз багато міст змушені закуповувати уживаний електротранспорт імпортного виробництва.

Наприклад, минулого року Тернопіль придбав два уживаних тролейбуси у Чехії, вартістю 150-300 тис грн / шт, Луцьк - десять тролейбусів з Польщі вартістю у 65 тис грн / шт, а Дніпропетровськ - 30 трамваїв з Німеччини за 9,6 млн грн. Вся техніка має термін експлуатації від 12 до 20 років.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Львівський транспорт: інтерактивний музей автобусобудування просто неба 

Міський голова Львова Андрій Садовий каже, що, наприклад, його місту для нормального функціонування необхідно близько 40 нових трамваїв. "Новий трамвай українського виробництва коштує близько 11 млн грн. Для порівняння: старі імпортні трамваї, яких ми за останні кілька років купили 22, коштували по €12-42 тис (125,6-439,6 тис грн.) за одиницю. Ці трамваї прослужать нам ще років десять, а на нові у міста просто немає грошей", - наголосив він.

За словами генерального директора компанії "Татра-Юг" (найбільший виробник трамваїв в Україні) Анатолія Кердівари, його компанія страждає від того, що міста воліють купувати імпортну техніку. Керівник вважає, що витрати на запчастини та утримання старого трамвая за десять років перевищують вартість нового.

Натомість, учасники ринку сходяться на думці, що без залучення коштів з держбюджету ініціативи держави можуть лише поглибити кризу із оновленням транспорту.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico