Британець запустив сервіс для боротьби з телефонними службами
Сервіс містить інструкції про те, яку кнопку треба натиснути під час "розмови" із телефонним "роботом" щоб потрапити на потрібну людину або отримати потрібну інформацію. Скориставшись інструкцією, можна не прослуховувати повідомлення роботів до кінця, що дає виграш у грошах (якщо дзвінок платний) і в часі, стверджує Кларк.
На сайті, який називається Please Press 1 ("Будь ласка, натисніть клавішу "один "), є підказки для номерів британських і американських компаній. Чи планується вивести сервіс на міжнародний рівень, Кларк не уточнює.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євросоюз виділив €50 млн на мережі 5G
Кларк створив Please Press 1 на власні гроші. Він розповів, що сам збирав базу даних для сайту протягом семи років і за цей час зробив близько 12 тисяч дзвінків. У деяких компаній, за його словами, телефонне меню складається більш ніж із десяти "рівнів", які в загальній складності передбачають до ста варіантів вибору відповіді.
За матеріалами: Agence France-Presse.