Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Донецький аеропорт відмовився обслуговувати рейс "АероСвіту" у Тель-Авів

Донецький аеропорт відмовився обслуговувати рейс
Фото: aviator-ru.livejournal.com
Керівництво міжнародного аеропорту "Донецьк" прийняло рішення припинити із 13 листопада наземне обслуговування рейсу VV249 Донецьк - Тель-Авів, який здійснює авіакомпанія "АероСвіт" до відновлення платіжної дисципліни перевізника.

"Аеропорт "Донецьк" просить пасажирів, які планують свої поїздки рейсами авіакомпанії "АероСвіт", уточнювати оперативну інформацію у представників авіакомпаній у зв'язку з тим, що наразі аеропорт вичерпав внутрішні можливості кредитування авіакомпанії "АероСвіт" і розглядає питання про застосування санкцій при невиконанні умов договорів ", - йдеться у повідомленні аеропорту.

Аеропорт сподівається, що фінансові проблеми авіакомпанії не позначаться на планах пасажирів, що подорожують, через аеропорт, а також - на рівні обслуговування.

"Зі свого боку, аеропорт гарантує своєчасне і якісне обслуговування всіх компаній, які виконують умови чинних договорів. Аеропорт повністю укомплектований технікою, штатом і готовий до безперебійної роботи", - йдеться в повідомленні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "АероСвіт" затримав рейс через борги з лізингодавцем

Нагадаємо, що у минулу неділю рейс авікомпанії "Аеросвіт" Тель-Авів-Київ затримали більш ніж на 8 годин. Boeing 737-400 повинен був вилетіти о 15.40, але рейс перенесли, так як ізраїльський суд заарештував повітряне судно

Це пояснили тим, що у "АероСвіту" виникла суперечка з найбільшою у світі лізинговою компанією International Lease Finance Corporation (ILFC) щодо використання одного з її літаків. Перевізник не зміг вчасно здійснити рейс із Тель-Авіва, оскільки ILFC добилася арешту судна Boeing 737-400.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян