Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"АероСвіт" затримав рейс через борги з лізингодавцем

Фото: wing.com.ua
У "АероСвіту" виникла суперечка з найбільшою у світі лізинговою компанією International Lease Finance Corporation (ILFC) щодо використання одного з її літаків. Через це у ці вихідні перевізник не зміг вчасно здійснити рейс із Тель-Авіва, оскільки ILFC добилася арешту судна Boeing 737-400.

У минулу неділю рейс авікомпанії "Аеросвіт" Тель-Авів-Київ затримали більш ніж на 8 годин. Boeing 737-400 повинен був вилетіти о 15.40, але рейс перенесли, так як ізраїльський суд заарештував повітряне судно, пише "КоммерсантЪ-Украина".

Ініціатором стала американська компанія ILFС (власник літака), яка судиться з "Аеросвітом" щодо орендної плати. У результаті пасажирам довелося чекати іншого авіалайнера із Києва, і лише близько 24.00 їм вдалося вилетіти.

В "АероСвіті" підтвердили, що не змогли виконати рейс через претензії ILFС, а також зазначили, що вели переговори з ILFC від жовтня цого року.

Причини спорів між сторонами не коментують ні в українській компанії, ні в ILFC. Але джерело на ринку авіаперевезень стверджує, що українська компанія має заборгованість за лізинговим договором перед ILFC. В "АероСвіті" не називають кількості літаків, узятих у лізинг у ILFC. За словами іншого співрозмовника в авіакомпаніях, їх чотири. Зараз флот "АероСвіту" нараховує 28 повітряних суден.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Аеросвіт" та МАУ об’єднаються для концесії аеропорту "Бориспіль"

Дії лізингової компанії виглядають як тиск на перевізника, зазначив незалежний експерт Олександр Ланецький. Тим не менше такі проблеми шкодять іміджу авіакомпанії, зауважив експерт. Джерело на авіаринку повідомило, що "АероСвіт" в останні роки вже отримував заборону на експлуатацію суден в Туреччині і Казахстані.

"Компанія відправляла літаки на плановий ремонт, і за несплату боргів їй не повертали їх у користування. Приклад ILFС можуть перейняти і інші лізингодавці "АероСвіту", зажадавши виплатити борги в стислі терміни, що може призвести до банкрутства компанії", - говорить він.

На початку року "АероСвіт" вже повернув ILFC три літаки Boeing 737, два з них зараз експлуатує AirOnix. "Повернення проводилося за погодженням сторін у зв'язку з реалізацією авіакомпанією програми оптимізації флоту. Влітку "АероСвіт" вивів на рейси чотири Boeing 737 Next Generation і два нових Embraer 190", - розповів помічник генерального директора "АероСвіту" зі зв'язків з громадськістю Сергій Куций.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер