Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"АероСвіт" затримав рейс через борги з лізингодавцем

Фото: wing.com.ua
У "АероСвіту" виникла суперечка з найбільшою у світі лізинговою компанією International Lease Finance Corporation (ILFC) щодо використання одного з її літаків. Через це у ці вихідні перевізник не зміг вчасно здійснити рейс із Тель-Авіва, оскільки ILFC добилася арешту судна Boeing 737-400.

У минулу неділю рейс авікомпанії "Аеросвіт" Тель-Авів-Київ затримали більш ніж на 8 годин. Boeing 737-400 повинен був вилетіти о 15.40, але рейс перенесли, так як ізраїльський суд заарештував повітряне судно, пише "КоммерсантЪ-Украина".

Ініціатором стала американська компанія ILFС (власник літака), яка судиться з "Аеросвітом" щодо орендної плати. У результаті пасажирам довелося чекати іншого авіалайнера із Києва, і лише близько 24.00 їм вдалося вилетіти.

В "АероСвіті" підтвердили, що не змогли виконати рейс через претензії ILFС, а також зазначили, що вели переговори з ILFC від жовтня цого року.

Причини спорів між сторонами не коментують ні в українській компанії, ні в ILFC. Але джерело на ринку авіаперевезень стверджує, що українська компанія має заборгованість за лізинговим договором перед ILFC. В "АероСвіті" не називають кількості літаків, узятих у лізинг у ILFC. За словами іншого співрозмовника в авіакомпаніях, їх чотири. Зараз флот "АероСвіту" нараховує 28 повітряних суден.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Аеросвіт" та МАУ об’єднаються для концесії аеропорту "Бориспіль"

Дії лізингової компанії виглядають як тиск на перевізника, зазначив незалежний експерт Олександр Ланецький. Тим не менше такі проблеми шкодять іміджу авіакомпанії, зауважив експерт. Джерело на авіаринку повідомило, що "АероСвіт" в останні роки вже отримував заборону на експлуатацію суден в Туреччині і Казахстані.

"Компанія відправляла літаки на плановий ремонт, і за несплату боргів їй не повертали їх у користування. Приклад ILFС можуть перейняти і інші лізингодавці "АероСвіту", зажадавши виплатити борги в стислі терміни, що може призвести до банкрутства компанії", - говорить він.

На початку року "АероСвіт" вже повернув ILFC три літаки Boeing 737, два з них зараз експлуатує AirOnix. "Повернення проводилося за погодженням сторін у зв'язку з реалізацією авіакомпанією програми оптимізації флоту. Влітку "АероСвіт" вивів на рейси чотири Boeing 737 Next Generation і два нових Embraer 190", - розповів помічник генерального директора "АероСвіту" зі зв'язків з громадськістю Сергій Куций.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян