Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"АероСвіт" затримав рейс через борги з лізингодавцем

Фото: wing.com.ua
У "АероСвіту" виникла суперечка з найбільшою у світі лізинговою компанією International Lease Finance Corporation (ILFC) щодо використання одного з її літаків. Через це у ці вихідні перевізник не зміг вчасно здійснити рейс із Тель-Авіва, оскільки ILFC добилася арешту судна Boeing 737-400.

У минулу неділю рейс авікомпанії "Аеросвіт" Тель-Авів-Київ затримали більш ніж на 8 годин. Boeing 737-400 повинен був вилетіти о 15.40, але рейс перенесли, так як ізраїльський суд заарештував повітряне судно, пише "КоммерсантЪ-Украина".

Ініціатором стала американська компанія ILFС (власник літака), яка судиться з "Аеросвітом" щодо орендної плати. У результаті пасажирам довелося чекати іншого авіалайнера із Києва, і лише близько 24.00 їм вдалося вилетіти.

В "АероСвіті" підтвердили, що не змогли виконати рейс через претензії ILFС, а також зазначили, що вели переговори з ILFC від жовтня цого року.

Причини спорів між сторонами не коментують ні в українській компанії, ні в ILFC. Але джерело на ринку авіаперевезень стверджує, що українська компанія має заборгованість за лізинговим договором перед ILFC. В "АероСвіті" не називають кількості літаків, узятих у лізинг у ILFC. За словами іншого співрозмовника в авіакомпаніях, їх чотири. Зараз флот "АероСвіту" нараховує 28 повітряних суден.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Аеросвіт" та МАУ об’єднаються для концесії аеропорту "Бориспіль"

Дії лізингової компанії виглядають як тиск на перевізника, зазначив незалежний експерт Олександр Ланецький. Тим не менше такі проблеми шкодять іміджу авіакомпанії, зауважив експерт. Джерело на авіаринку повідомило, що "АероСвіт" в останні роки вже отримував заборону на експлуатацію суден в Туреччині і Казахстані.

"Компанія відправляла літаки на плановий ремонт, і за несплату боргів їй не повертали їх у користування. Приклад ILFС можуть перейняти і інші лізингодавці "АероСвіту", зажадавши виплатити борги в стислі терміни, що може призвести до банкрутства компанії", - говорить він.

На початку року "АероСвіт" вже повернув ILFC три літаки Boeing 737, два з них зараз експлуатує AirOnix. "Повернення проводилося за погодженням сторін у зв'язку з реалізацією авіакомпанією програми оптимізації флоту. Влітку "АероСвіт" вивів на рейси чотири Boeing 737 Next Generation і два нових Embraer 190", - розповів помічник генерального директора "АероСвіту" зі зв'язків з громадськістю Сергій Куций.

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"