Facebook представив функцію стеження за друзями Nearby Friends
Як повідомила адміністрація Facebook у своєму офіційному блозі, нова функція з'явиться у мобільних додатках для операційних систем Apple iOS і Google Android впродовж найближчих тижнів і поки що буде доступна тільки у США. Коли оновлення отримають інші користувачі, компанія не уточнює.
Після активації функція відправлятиме повідомлення, попереджаючи користувача про друзів, які знаходяться неподалік, у режимі реального часу. Користувач матиме можливість обрати декількох своїх друзів і, до прикладу, запропонувати їм зустрітися.
Фото: newsroom.fb.com
Для того, щоб повідомляти друзям у Facebook про своє місцезнаходження, користувач повинен вмикнути GPS. Nearby Friends не показуватиме точного місценаходження власника смартфону, а лише інформуватиме про те, що ця людина перебуває у певному радіусі від своїх друзів.
Фото: newsroom.fb.com
Користувач зможе налаштувати групи друзів, з якими він хотів би ділитися інформацією про своє місцезнаходження. Також функція дозволятиме обрати певний проміжок часу, впродовж якого інші зможуть відстежувати місцеперебування користувача.
Фото: newsroom.fb.com
При цьому компанія наголошує, що подбала про конфіденційність користувачів і опцію можна при бажанні відключити.
Окрім цього, у Facebook наголошують, що функцію слід вмикати самостійно, тому користувачі можуть не турбуватися про те, що хтось стежитиме за ними без їхнього відома. Також адміністрація соцмережі не підключатиме цю функцію користувачам, яким ще не виповнилося 18 років.
ЧИТАЙТЕ: Facebook придбав компанію-виробника окулярів віртуальної реальності
Близько двох років тому Facebook придбала геолокаційні сервіс Glancee, запущений у 2010 році. Додаток Glancee підбирає для користувача людей з Facebook, які знаходяться поблизу і можуть потенційно його зацікавити. Підбір заснований на таких критеріях, як спільні знайомі, взаємні інтереси і задана відстань.
Facebook є найбільшою у світі соціальною мережею з капіталізацією $137,2 млрд. Щомісячна аудиторія соцмережі становить 1,19 млрд користувачів. Її дохід у 2013 році становив $7,87 млрд, а чистий прибуток - $1,5 млрд.